siimen

Tappekran eller pumpe til Korrosol 5L kanne?

Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt tappekran eller pumpe til Korrosol 5L kanne? Trodde jeg hadde som passet, og det hadde jeg jo ikke... Link er fint :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte forespørsel til Bilnerden først, men de hadde ikke til Korrosol 5L skrev de. Har prøvd Biltema, men den passet ikke helt på gjengene...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken diameter er det på tuten til korrosolkannen da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke samme gjengene som 5L surfex? Isåfall bør "pumpen" fungere!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
0880b0242e624555961cae673b99babc.jpgkorrosol øverst til venstre, pb til høyre og af nederst. Tappekranene for pb og af passer ikke til korrosolkanna fra bilthammer.7f1a39b7462d856a04c049e6b5bbfe41.jpg
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også 5l korrosolkanne jeg ønsker jeg hadde tappekran til. Det merket jeg godt da jeg skulle fylle fra en full 5l korrosolkanne over på en sprayflaske. Madammen lurte på hvorfor det luktet tyggis på vaskerommet etterpå :-/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om denne har samme tut/gjenger som Nanolex Iron Remover 5ltr?

Isåfall er jeg veldig interessert i å høre hvis du finner noe som passer. Kanna til Nanolex er helt umulig å helle av uten å søle.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema kranen passet i alle fall på 5 litene fra Gtechniq, rart om de ikke passer på Korosol kannen da de er veldig lik. :) DSC_0004_zpsxhe74owi.jpg

Endret av Rotiform
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller bare kjøpe en annen 5L dunk på biltema + tappekran, og så helle over hele sulamitten :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller bare kjøpe en annen 5L dunk på biltema + tappekran, og så helle over hele sulamitten :)

Da er jo spørsmålet om biltema har kjemikalieresistente kanne, for det vil være kjedelig vis det går hull på den nye kannen.  :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jo spørsmålet om biltema har kjemikalieresistente kanne, for det vil være kjedelig vis det går hull på den nye kannen.  :)

True dat. I hvert fall om Korrosol begynte å renne = Weird schmell.. Maxi Suds derimot  :wub:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig har jeg funnet en tappekran som passer 5l fra Bilt hamber autofoam og surfex. Litt modifisering av kannen måtte til, dvs jeg skar vekk det som stakk opp over første gjengen .:P 

IMG_0354_zpszm1isz5k.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi setter stor pris på at du holder tett om hvor du kjøpte tappekranen, @Rotiform ;) 

3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive