Gå til innhold

Munnstykke til sprayflaske.


Tommy

Recommended Posts

Tommy

Noen som har tips til en plass jeg får kjøpt et munnstykke til sprayflaske (helst som passer på min MG flaske), som tåler MG sin Wheel Brightener. Jeg har i dag MG sin Chemical Resistant Sprayer, men denne slutter å virke etter kun kort tid.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Scandicshine ville jeg tro... Han har ihvertfall noen som jeg bruker på Scholl Crack 9000 og den er STERK iforhold til WB....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stein86

Leste engang et tips angående wheel brightener og det var å ta spraydelen ut av flasken og sprute den tom før du skrur den på flasken igjen og setter den på hylla.

Var visst noe med at WB hadde en tendens til å utkrystallisere seg og tette munnstykket.

Jeg har brukt dette tipset og har ikke hatt noen problemer med mine kjemiske resistante munnstykker fra Cleanyoucar og WB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostrider264

Pirex klarte etter mildt press å pushe på meg noe han kaller "Scholl"-flasker. Gode greier som tåler en støyt. Bruker dem til Grime Reaper, Premier Blue, Green Total (utblandet), syreholdig felgrens (Duragloss AWC) og Optimum PC uten krøll. Har ikke prøvd petroleumsbasert i dem. Har bestilt 5 flasker til nå. Flaskene er ikke tilgjengelig i sjappa hans på nett, men han skaffer på oppfordring.

Eneste som kan gjøre flaskene bedre er mengdeskala slik at det å blande blir lettere. Det står forøvrig ikke Scholl på flaskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...