Gå til innhold

Volvo V50 Sort met


Petter

Recommended Posts

Petter

Har endelig fått tak i en sort bil!!!! En kolega...

2008 mod så lakken er ikke så ille. Eieren sverger til svamp Turtle wax Super Vask (ikke et stygt ord om den!!!!Har brukt opp en eske av den selv.) og pusseskinn.

Har sendt med han en egen såpebladning idag bestående av:

15ml NTX såpe

Liten sprut Soft gel wash

Liten dråpe Greame reaper

Så da burde det bli rent....

Til polering tekte jeg prøve Menzerna som jeg stående. Er jo helt :wub: i Scholl, men vil prøve med med Menzerna også....

106 og sip. Puter tenkte jeg orange eller sort Scholl....

Ventura bond

2 lag Pete`s

Noen innvenninger????

Endret av Petter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Petter

    16

  • bjorke

    6

  • kris1986

    5

  • Ståle

    5

Mest aktive i dette emnet

Petter

hehe... hadde jeg bare hatt blå.... Har small blå.... Tror ikke jeg gidder ta hele bilen med SIP. kanskje bare under list.... Blande de på orange pad f. eks...

Han har ringt med 3 ganger når han vasker nå... sandpapir under list..... CLAY!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BILDER!!!

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Til alle finke folk her inne, og SPESIELT til Skotner...

Jeg trenger et program eller noe for å få alle disse bildene inn på pc`n min!!!!

Det er et Canon EOS300d og har VISTA på pc`en... Det gikk før jeg fikk Vista men ikke etter...

MANGE BILDER FOLKENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle finke folk her inne, og SPESIELT til Skotner...

Jeg trenger et program eller noe for å få alle disse bildene inn på pc`n min!!!!

Det er et Canon EOS300d og har VISTA på pc`en... Det gikk før jeg fikk Vista men ikke etter...

MANGE BILDER FOLKENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eh, trenger vel ikke noe spesielt program for det hvis jeg ikke misforstår deg da. Koble USB-kabelen til kamera så dukker det opp i Vista med en gang, velg bilder og overfør til PC.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

nei.. gjør ikke det desverre..... CD`en fon fjølte med en gang i tiden får det ikke til

Endret av Petter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kamera er slått av. Sett inn USB kabel i kamera og deretter i PC. Trykk play-knappen på kamera.. Vent noen sekunder så dukker det opp et bilde på PCen som spør hva du vil gjøre. Bruk Windows Kamera- og Skannbehandling eller noe slikt. Velg bildene du vil ha og velg fortsett... Det skal jo være alt :S

Evt. få deg en minnekortleser...

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Tror det blir imorra... Reise ut på jobben til en god data....

Har minnekortleser, men den passer ikke kortet i.... Jeg og data---- neineinei... gi meg en roterende istedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...oki nå er klokka 06:32 og jeg har satt meg foran PC`en for å vente på bildene som er lovet i dag :)

Synes det er merkelig at du ikke får kontakt med kameraet.

Prøv følgende :

-Plugg inn USB med avslått kamera,

-Slå på kamera i view-mode (slik at du kan se igjennom bildene på skjermen bakpå)

-Gå til "my computer" og se om du ikke får opp Canon EOS300d som en egen harddisk.

-Hvis den vises i my computer så klikker du på denne og veiviseren til henting av bilder fra kamera vil starte

Dette funker ihvertfall greit i XP <_<

Lykke til

mvh

ståle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Før bilder kommer imorra.... Hadde en heftig diskusjon med eier og å dra den leireklumpen jeg kalde "clay" over lakken.... Men da han så hvor mye som sar igjen etter vask ble han overrasket... Jeg også egentlig

Ja... har i det minste noen under og ferdig bilder...

IMG_6601.jpg

IMG_6602.jpg

IMG_6605.jpg

IMG_6614.jpg

IMG_6610.jpg

IMG_6608.jpg

IMG_6636.jpg

Frontruta

IMG_6644.jpg

IMG_6637.jpg

IMG_6612.jpg

IMG_6614.jpg

IMG_6612.jpg

IMG_6605.jpg

IMG_6616.jpg

IMG_6618.jpg

IMG_6624.jpg

IMG_6628.jpg

IMG_6629.jpg

IMG_6638.jpg

IMG_6648.jpg

IMG_6654.jpg

IMG_6650.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...