Gå til innhold

Snow from hell...


Michael

Recommended Posts

Michael

Haha, ja det går ann, spesielt når man morgentrøtt titter ut vinduet og det ser slik ut. Dere i nord har det godt nå. Spådd sol og greier :)

 

Her er det en trapp et sted. Eller var det en sklie?

08dd2fca-d6b0-4faa-9a4a-6cd52000b28e_zps

 

Hva er dette mon tro? Åhhja sant, det er grillen det. Under en halv meter snø...  :blink:

505CB74B-4F51-48FC-8316-39827E17F7C2_zps

 

Bilen hadde gjemt seg under en tjukk og solid dyne, laget av den fineste våte, tunge og kompakte snøen. Yey!  :thumbs:

804541AF-F2B9-4C1D-8004-47019D1B3586_zps

 

Manual labour at its best.

AF4AE621-C8D8-416C-8537-D4C8E505C266_zps

 

Status quo. Diiiiiigg  -_-  Lurer på hvor mange kubikk det ble.

637ACDA0-DF6D-4923-8BD6-E79782DAC08C_zps

  • DCN Poeng 4

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, var flott å våkne opp til dette været :P Bildet tatt imorges. Nå er det dobbelt så mye snø her. ser ikke felgene og snøen er halveis opp dørene

2015-03-26_065115.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sandera

11072638_10153174434040871_668302165_n_z

 

 

Jepp, snow  from hell! Sånn ser den gamle BMWen min ut etter at jeg traff naboens 1.5 meter høye postkasse på vei til jobb i dag tidlig. Bavaria skulle ha 1600 for begge to, kan røpe at det ikke ble kjøp!

 

Asbjørnsen Automobilvaskeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte flire når jeg så livesending fra motorveien på god morgen norge i mårrest, full katastrofe og søringer kom haglende sidelengs på gode og dårlige sommer og vinterdekk. Slike forhold har vi nærmest konstant her oppe gjennom hele vinteren, men sørpå var det nå fullstendig krise, tror det er mange sør for trondheim som må lære seg å kjøre bil.. :P

  • DCN Poeng 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cheffen

Samboeren brukte 1 time og 40m minutter på en tur som normalt tar 25 minutter.. Stod nærmest bom stille.

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Jeg brukte 1t fra kløfta til frogner avkjøringa på e6. detta er vel en tur som tar under 10 min normalt sett. Hele greia endte med att jeg fikk tlf fra jobb med beskjed om å snu og reise hjem igjen.

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeejayTID

Satt med et glis da jeg hørte nyhetene da jeg var å kjørte tidligere i dag.

 

Solskinn og flott føre her nord. 

 

 

 

OG - det er såvidt det der er snø, ts. Vi har det der daglig. Har freset snø hele uka unntatt i dag. 

Endret av DeejayTID

Saab 95 2.2 TiD Vector Sedan Enhanced by Hirsch Performance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet til sommerhjul, men tar selvfølgelig buss når det er som i dag. Brukte 1t og 5 min på en busstur som normalt går på 30min kl 0700. Folk stod på kryss og tvers - med sommerdekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haakon O

Jeg ville kjøre med sommerfelgene mine nå i vinter, så kjøpte nye vinterdekk til de og la om på felg.. Den ene halve uka det var litt hvitt på veiene i vinter, sto bilen inne for småfiks - så vinterdekkene har ikke sett annet enn bar asfalt siden de kom på i oktober...

 

Vestlandsvinter :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianMH

hadde vel rundt 50 cm snø forran garasjen når jeg kom hjem, og der stod snøfreseren... Måtte bare bruke bilen for å krysse snøen, det gikk fint! :D

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoy!

Den tonen der vil vi vennligst ha oss frabedt ;)

Er fare for snø til uken her også så er glad jeg rømmer på fjellet. Mye sommerdekk rundtom no og generelt så er jo bergensere på vinterføre fullstendig kaos :)

Audi A4 allroad - Eissilber
VACN-Bergen

 

Logg: http://www.detailersclub.no/forum/topic/19408-kimmens-logg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northhomie

Synes det er på sin plass at dere får smake litt skikkelig snøvær i sør også. Dere har jo hatt så godt som bar mark hele vinteren. :-)

* Bruksbilen i Norge -        2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato)      
                                    X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016)
                                    X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013)

* Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)
http://www.detailers...es-audi-a8-42q/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...