Gå til innhold

Soting Av Vinduer.


aqua702

Recommended Posts

hei.

Har en ford mondeo ambiente, spm jeg ønsker å få sotet vinduene på. Har prøvd det selv, men fant veldig fort ut at det har ikke jeg skills for.

Henvender meg derfor til forumet, og spør om noen har lyst å tjene inn litt ekstra kroner og gjøre det for meg?

Bor i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Sorry K3nt, det så jeg ikke:P

Men jeg veit at Høiden Bil og Båtpleie i Moss gjør en god jobb, da de har tonet vinduene mine. Jeg fikk tilogmed komplimenter for toningen av kontrolløren hos Vegvesenet. :P

Etter det jeg har hørt bør du holde deg unna Scandinavia Solfilm, da dette er et franchisefirma med mange forskjellige franchisetakere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det koster mellom 800-1000 per rute for jobb og produkt.

Jeg legger ikke film. for knotete... Har bare tolmodigheten til det på min egen bil. Men du trenger varmepistol om du skal gjøre det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Nilsen

Det er da ikke så vanskelig å gjøre selv. Jeg hadde prøvd selv før jeg hadde brukt 5000,- på det. Bruk det heller på poleringsmaskin! :lol: Jeg har iallefall gjort det på et par biler og det ble mer enn greit nok. Alt ettersom hva slags film du bruker. Gjorde det på noen kundebiler når jeg jobbet som biloppretter også!

PS! Jeg tar ikke på meg noen jobb når det gjelder soting.

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har jo prøvd det selv.. hehe

vinduer bak a-stolpen er ikke lov, så du vet det. Sotere vil legge på der for deg om du vil det.

Så skal du ikke ha de rutene så kommer det på 3500 ca...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...