Gå til innhold

Dyr vs billig voks


ArneM87

Recommended Posts

Shield inneholder jo PTFE (Teflon) Som skal hjelpe på og beskytte lengre og gi en bedre " dust off " opplevelse.

 

 

Når jeg først beggynnte med bilpleie så handlet jeg Collinite Super Double Coat Wax (etter biltema og turtlewax perioden da seff) 

 

Denne luktet kjemikaliefabrikk, var vanskelig og legge på i tynne strøk, og den er beinhard og få av. 

 

Samme med  Poorboys Natty's Paste Wax denne var dog litt enklere og få av. 

 

Gikk til innkjøp av SV shield og aldri vært så fornøyd med en voks før, denne koster jo 1200 kr for krukka men når man har stått i noen dager og polert en bil kommer godfølelsen godt når man skal sette " kronen på verket" med en voks, Denne lukter jo helt fantastisk så må ta noen sniff regelsmessig mens man holder på. 

 

Angående foreksempel SV crystal rock har jeg ikke peiling, Denne gir vell en bedre glans? Men 7k blir for mye for meg, ass.

 

 

ikke skyt meg for dårlig skriving. full enda.

Jeg behandlet første bilen min med Natty's med til min store overraskelse føltes den allerede tørr i lakken nå etter 2 uker.

Neste bil skal legges med Dodojuice. Satser på dette funker bedre.

Part time detailer at

smedmoen.jpg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...