Gå til innhold

Selvangivelsen...


Bernhard

Recommended Posts

  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bernhard

    16

  • truhaa

    6

  • Arne

    5

  • Yngvejos

    5

Mest aktive i dette emnet

  • Admins
truhaa

LED er det siste nå..... har Pioneer plasma her, knall tv, men neste blir LCD eller LED tv...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg må betale gitt:(

Jeg har jo skattet riktig prosent i forhold til hva jeg tjente, men arbeidsgiverne mine har ikke trekt meg så mye som det står på skattekortet:S

Da er det ikke du som skal betale, men arbeidgiveren..! Les regelverket så finner du det der en plass.

LED er det siste nå..... har Pioneer plasma her, knall tv, men neste blir LCD eller LED tv...

LED TV er LCD TV med LED i steden for lysrør. Slik at man kan slukket deler av bakrunsbelysningen og dermed få høyere kontrast,

Fikk selvangivelsen i dag også 15+ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Arbeidsgiveren din kan ikke trekke deg mindre en det som er på skattekortet ditt annet en om du endrer skattetrekket ved å kontakte skattsør eller hvor du tilhører.. (så fremt du ikke har droppet å levere skattekort med mer en 50% trekk på da, om du ikke leverer mener jeg du blir trukket 50% automatisk)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor i h... kjøpe plasma?? :P

I kontra hva?

Grunnen er at jeg må ha ny tv da den 29" tanksen av en tv jeg har i dag har sett sine bedre dager og er moden for utskifting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plasma er jo overlegent på sortnivå ifht LCD, men nå kommer LED på banen ja. Ser man får Samsung skjermer med LED ned mot 10k nå.

Ble baksmell på 22k på meg :( Men jeg har litt kjøring og BSU som ikke ble tatt med, så det jevner seg vel ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Fikk i dag... får ikke vite enda gitt... artig

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Høsten på deg el??? Jeg har ikke det jævla kodekortet heller så jeg får ikke sjekket på nettet....

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØrjanA

Høsten på både meg og kona, MEN har da regnet og lagt til diverse så vet hva vi får :D

Selv får jeg ca 42.000kr + renter og fruen får ca 22.000kr + renter

MYE bilpleiegreier på meg her gitt :D

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LED? Er det ikke OLED som er the shit?

Jo, så absolutt.. Sony er allerede i gang med de første OLED'ene. Var på launch av dem i New York og de skjermene er SICK!

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, så absolutt.. Sony er allerede i gang med de første OLED'ene. Var på launch av dem i New York og de skjermene er SICK!

Ja syntes jeg hadde hørt noe sånt..

..og så er det noen lure smil og merkelig oppførsel på japsene i Panasonic Marketing om dagen, men det er ikke noe konkret å få ut av dem.. frustrerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

lure smil og merkelig oppførsel på japsene

Sikkert bare vært på strippeklubb eller skal på karaoke :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lure smil og merkelig oppførsel på japsene

Sikkert bare vært på strippeklubb eller skal på karaoke :)

Hehe, nei strippeklubb+karaoke med japser har jeg faktisk vært med på, og da er det helt andre glis på grisene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...