Gå til innhold

Skal ha meg nytt frontsett


Terjeo

Recommended Posts

Skal ha nytt frontsett. Har drive å kutte når jeg kom over et vist volut i det siste, er sikkert en løs kabel som kortslutter eller noe sånt. Røyk av døra her om dagen, så er vel på tide med et nytt.

Det skal spille jævlig høyt og klart!! Må holde følge med bassen som er 2x12 Ground zero Ground Zero GZRW30SPL som drives av en mono forsterker på 5kw.

Lurte litt på dette her:

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736

eller dette her:

http://www.autobilstereo.no/product_info.p...roducts_id=2197

Det skal bare spille høyt som f... samtidig som det er bra lyd, lei ab bare å høre bass hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det? Ble det nytt frontsett?

Hvis ikke bør du kanskje ta en titt på Focal.

Har selv Focal 130V1 koblet på en Focal FP2.75 og er mer enn fornøyd med det.

Focal er kjent for å levere meget god (klar) lyd uten den overdøvende og grumsete bassen mange andre merker sliter med. Bassen skal komme fra sub, ikke høyttalerne, er ihvertfall min mening.

En skal heller ikke undervurdere Focals oppgitte watt på forsterkerne. På min fulgte det med et signert testsertifikat som viser 2x79W RMS.

Går du opp et hakk til Focal's 165 serie, så tror jeg nok du skal klare å "spille ræva av" de fleste andre merker, så fremt du har en god forsterker som gir nok juice.

Bilradiospes. skaffer Focal hvis du spør etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 2 merkene du burde se nøyere på er enten Focal eller Lotus, Focal spiller etter min erfaring høyt og klart, mens lotus spiller noe helt jæ%¤ krystall klart (ikke like høyt å brutalt som focal) Focal er det mange som selger men Lotus finner du blandt annet på www.dynabel.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, de fant det like godt å bare legge den oppå postkassa mi 300m vekk fra huset og dritings som jeg var på lørdag og ikke hadde peiling på at den var der lå den til søndag i drittvær.

Sjekka på posten.no men der sto det at den lå i stokke på omlastningsterminal, så trodde jeg skulle hente den på posthuset mandag.

Er ikke første gang det her heller. Forbanna tullingene la anlegg til bilen til 25 lapper midt på sommeren der også masse folk som gikk forbi hele tia, heldigvis ringte de som bor ved postkassene der og lurte på om det var mine pakker.

Ser ut som om alt er ok med settet, pakka var litt bulkete og sånn (ene diskanten var det en liiiten bulk på også) Ellers hadde du jo polstra de veldig godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"noen er mere opptatt av å levere" Hva med å informere :P

Prøvde å pakke inn på best mulig måte ;)

den lille bulken er min feil btw

Endret av Citrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...