Gunnarmikal

Krauss s21 shinemaster problem. Hva kan vær gale?

Hei, jeg kjøpte uheldigvis maskinen på chemicalguys.eu, å nå har den problemer.

Allerede etter 1/2 bil startet den å tulle, jukse, starte å stoppe akkurat så den ville. Etter litt feilsøking fant vi ut at ene børsten var slitt helt skeivt, å nærmest brekt, mens den andre var fin. Vi byttet begge børstene å da fungerte den ca 2 t før drite begynte igjen.

Den spytter ut svart malt og svart små biter utav lufteinntaket der me bakplata, nå lukter den svidd å bakplata blir ekstremt varm, selv me lite bruk.

What to do? Angra så faen på eg ikje kjøpte den i Norgre nå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slike ting skjer dessverre "bare" når man handler i utlandet :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk noen liknende greier etter å ha åpnet en roterende en gang. Da hadde jeg vært litt unøyaktig å fått en gummipakning skjevt på så den lå å subba inntill noe roterende deler. Lukta ganske digg etterhvert ja...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontakt CGEU og forklar problemet. Du må nok sende maskinen i retur for reparasjon, og kostnaden for dette må du ta på egen kappe. Hvis de finner ut at det er garantisak vil jeg tro de dekker frakt tilbake til deg, men vær forberedt på å måtte betale den også...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tak i de, sender i retur på egen regning å så får eg ny om det er garanti. Kjøpe meg ny i mellomtida.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive