Gå til innhold

BN: Ukens tilbud med CraZy price på MF!


Bilnerden.no

Recommended Posts

cheffen

Pokkern heller. Hadde ikke tenkt å bestille noe denne uka, men billig MF kan man ikke la gå fra seg...

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten fulle opp kvoten da  :D

 

Fikk ikke lov til å kjøpe 30 stykker, kun 20 stk. Er det fordi jeg har 5 glass kluter og 2 store tørkehåndkler itillegg?

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cheffen

Var det ikke tomt i sparegrisen din da? :D

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Må nesten fulle opp kvoten da  :D

 

Fikk ikke lov til å kjøpe 30 stykker, kun 20 stk. Er det fordi jeg har 5 glass kluter og 2 store tørkehåndkler itillegg?

 

Hmm, skal ikke ha noe å si. Kan du prøve å slette de fra handlekurven og legge de inn på nytt i handlekurven med riktig antall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Innholdet i din handlekurv
warning.gif Antallet som ble lagt i din handlekurv ble justert på grunn av restriksjoner på maksantall per kunde. Se her: North Detailing – Edgeless Microfiber Buffing Towel
Her i handlekurven kan du endre antall produkter, eller du kan fjerne produkt(er) som du ikke ønsker.
Antall varer: 29  Ordretotal: 290,-

Jeg la først 1 i kurven og så justerte jeg antallet til 30, og det ble justert til 29... så slettet jeg alle og la til 30, og da funket det.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skal ikke ha noe å si. Kan du prøve å slette de fra handlekurven og legge de inn på nytt i handlekurven med riktig antall?

Takk, det gikk da jeg sletta i handlekursen. Hvis man oppdaterer antallet i handlekurven, så blir antallet feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cheffen

Skal vel for så vidt legges til at 10-pakningen med disse koster 249,- til vanlig, så det er ikke helt crazy bananas. Men billig er det uansett :)

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hgnubel

Skal vel for så vidt legges til at 10-pakningen med disse koster 249,- til vanlig, så det er ikke helt crazy bananas. Men billig er det uansett :)

 

Blir ikke det ca 40% rabatt? Mer crazy bananas har jeg ikke sett på en stund :)

 

Nesten synd jeg fremdeles har ubrukte kluter fra sist gruppekjøp pent pakket ned i ziplockposer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det ca 40% rabatt? Mer crazy bananas har jeg ikke sett på en stund :)

 

Nesten synd jeg fremdeles har ubrukte kluter fra sist gruppekjøp pent pakket ned i ziplockposer :(

66.66666 % for enkle, og noe lavere for 10 pk

Så det må absolutt være godkjent!  :thumbup:

Endret av Nattis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel for så vidt legges til at 10-pakningen med disse koster 249,- til vanlig, så det er ikke helt crazy bananas. Men billig er det uansett :)

Når en 10-pakning koster 249kr ellers, så er vel ikke 60% avslag av pakkeprisen og 66% av stykkpris så er det ikke langt unna crazybananas hvertfall. Endret av Tocasp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cheffen

Litt for rask på avtrekkeren og litt treg i hjernen i kveld ser jeg ;) Kan jeg skylde på at jeg står opp klokka 4 hver dag/natt og har hatt ansvar for å legge to smårollinger i dag? :D

Endret av cheffen

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn u nerden! ;-) Har allerede alt for mye mf men dette ble for rått. Jaja, antar vi kan bruke mf til alt fra bleieskift til voksing

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hgnubel

Ser ut som jeg tenkte "betale 40%" og ikke "60% rabatt" ... Uansett bra pris :D

Litt for rask på avtrekkeren og litt treg i hjernen i kveld ser jeg ;) Kan jeg skylde på at jeg står opp klokka 4 hver dag/natt og har hatt ansvar for å legge to smårollinger i dag? :D

Alt kan skyldes på små barn, no worries! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare rent, men blir bra beading og sheeting effekt også ;)

Og sist men ikke minst gir en innbydende helhet..

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...