Gå til innhold

Felgvoks og foaming


Simmelim

Recommended Posts

Heisann. Jeg skal gjøre klar sommerfelgene mine og har kikket litt på voks. Auto finesse mint rims og autobahn fra swisswax. Noen som har erfaring med disse? eventuelt andre?

 

Har også kjøpt med kwazar venus pro med foaming nozzle. Hva kan jeg bruke i denne? Bilshampo eller avfetting? Vil avfetting som prickbort eller surfex hd utblandet gi foam? Eller må det være bilshampo med vann?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reidar

Hva med Slickrims fra Concours? Fin å jobbe med og flasken holder til mange sett felger.

Daglig leder

Automotive Detailing AS

Håndverksvegen 15

3917 Porsgrunn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørsmålet mitt er egentlig heller hvordan foaming vil fungere med en kwazar venus pro? Det er jo en lavtrykkssprøyte med foaming endestykke. Noen som har erfaringer med den? Og om det fungerer med foaming uten høytrykkspyler?

 

Blander man ut foam med vann? Hva er et greit blandingsforhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=68_69&products_id=540

Er det denne du hadde i tankene? Eller en annen versjon med en annen dyse/endestykke?

Edit: så nå at man får kjøpt foaming nozzle som ekstrautstyr... :) får ta det med på neste bestilling. Takk for tipset:p

Endret av Johnchr

2002 Volvo S60 2.0T
1993 Mitsubishi Lancer GLI (vraket)
19xx Ford Sierra 2.0iS (vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...