Gå til innhold

Rens av lys kremgult skinn i Octavia


Ole Gunnar

Recommended Posts

Ole Gunnar

Har en kollega med en 2 år gammel Octavia med lyskremgult skinn som har tatt farge etter mørke olabukser.

Han har prøvd AG Skinnpleie men ble ikke helt fornøyd.

Jeg inbiller meg at det er Swissvax som gjelder her.

Hva tror dere om rens:

Holder det med Swissvax Leather Cleaner eller skal han prøve Leather Cleaner Forte med en gang ?

Skal selvfølgelig etterbehandle med Leather Milk og Glaze etterpå.

Skal se om han skaffe et bilde av dette.

Endret av Ole Gunnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Det er alltid bra å forsøke det mildeste alternativet først, som på lakk - men det kan nok hende du trenger SV Leather Cleaner Forte her ja. Har faktisk vært borte i noen som måtte refarge lyse seter da flekkene satt så godt/dypt at det ble værende skyggefelt i setene - det var dog et ille tilfelle :)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leather Cleaner fra AG er ikke bra på "alvorlig" skittent skinn... Den er god nok på overflateskitt, en ikke det som sitter dypt. Da må du nok til med Swissvax sine produkter, evt. LeatherMaster. På Swissvax bruker du jo lærbørsten til å jobbe inn rensen slik at du får noe mer moment i arbeidet.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

swissvax.jpg

Bare fleip....

Sitter selv å lurer på om jeg skal prøve swisswax sine produkter i stedet for colorlock som jeg har brukt til nå

- er ikke veldig imponert over det såpa fra colorlock har greid. :)

Endret av smellycat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

swissvax.jpg

Bare fleip....

Sitter selv å lurer på om jeg skal prøve swisswax sine produkter i stedet for colorlock som jeg har brukt til nå

- er ikke veldig imponert over det såpa fra colorlock har greid. :)

Du får tenke på og ta deg en tur hit på Ålesund treffet,så kan det hende du lærer noe der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hvis du skal kjøre opplæring Arne så begrenser det seg ganske fort vel???? :P

Swissvax sitt er ett veldig godt sett, og hvis rensen ikke er sterk nok så har de jo også sterkere rens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tenke på og ta deg en tur hit på Ålesund treffet,så kan det hende du lærer noe der

Høres strålende ut....

Hvis jeg er i Ålesund så gir jeg et pip...kunne testet på en del av et sete, så kan dere få le av detailinga mi

som gjengjeld :)

Når er det treff i Ålebyen da ?

mvh

Ståle :)

Endret av smellycat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...