Gå til innhold

Trykkluft på boks


Fastlane

Recommended Posts

  • Forhandlere
polishduden

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg ser at det kan være praktisk å ha en boks med trykkluft tilgjengelig, for å blåse bort støv, vanndråper og annet fra krinker og kroker.

Hvor får man tak i dette?

Clas Ohlson, Biltema, Staples, Europris, enkelte bokhandlere, komplett.no, MPX.no, DustinHome.no...

Vær dog obs på at enkelte typer bokser spruter ut mye drivgass som legger seg som en hinne på det du blåser på hvis boksen beveges for mye under bruk, og så å si alltid hvis den snus oppned.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Clas Ohlson, Biltema, Staples, Europris, enkelte bokhandlere, komplett.no, MPX.no, DustinHome.no...

Vær dog obs på at enkelte typer bokser spruter ut mye drivgass som legger seg som en hinne på det du blåser på hvis boksen beveges for mye under bruk, og så å si alltid hvis den snus oppned.

Det er jævlig kaldt, og ekstra gøy å ta på stjerten til f.eks en kollega som står freomoverbøyd [emoji106]

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Du fortjener faenmeg all juling du får :)

I rest my case! Btw også fint sammen med hårføner/varmluftspistol til å poppe ut større bulker :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spesiell grunn til å ikke bare bruke kompressor(annet enn at det ikke er like lett å stappe den ned i bukseræva på andre menn...?:) )?

Endret av Conkey

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en boks på biltema for å bruke til noe annet, og har testet den til å blåse vann ut av speil/grill ol. etter vask.

Litt skuffa, det er ihvertfall ikke i nærheten av å bruke kompressor. Pluss at man blir forbanna kald på hendene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Noen spesiell grunn til å ikke bare bruke kompressor(annet enn at det ikke er like lett å stappe den ned i bukseræva på andre menn...? :) )?

Upraktisk å dra med seg kompressor i vaskehallen, synes jeg...

Jeg kjøpte en boks på biltema for å bruke til noe annet, og har testet den til å blåse vann ut av speil/grill ol. etter vask.

Litt skuffa, det er ihvertfall ikke i nærheten av å bruke kompressor. Pluss at man blir forbanna kald på hendene..

Jeg ..."låner"... en boks i ny og ne fra jobben, og har derfor testet en del forskjellig. De vi bruker nå er helt tragisk, men AM sine (høye, svarte bokser) funker bra. Godt trykk fra begynnelse til slutt.

Nå har vi inne noen fra Deltaco med hvit etikett på. Disse søler og spruter noe jævlig med drivgasser og etterlater seg en hinne av gugge på omtrent alt de blir brukt på, til tross for at det står "Leaves no residue" på etiketten.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...