Gå til innhold

Kjøp av ekstralys


Polestar_01

Recommended Posts

olav framvik

Ekstralys.no har godt utvalg

Arbeidslys.no også.

Har selv Rigid sr 20 på en mazda mx-5 og er kjempefornøyd. Jeg kjøpte de fra en butikk nordpå som jeg ikke husker navnet på...og sparte 2000,- på det. Det lønner seg å sjekke priser flere steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polestar_01

Ekstralys.no har godt utvalg

Arbeidslys.no også.

Har selv Rigid sr 20 på en mazda mx-5 og er kjempefornøyd. Jeg kjøpte de fra en butikk nordpå som jeg ikke husker navnet på...og sparte 2000,- på det. Det lønner seg å sjekke priser flere steder.

Tusen takk for svar :)

Har vært inne på ekstralys og på arbeidslys. men er greit og høre om service før jeg bestiller så dyre ting som f.eks Rigid indistries..

Hmm, tenker ikke på megalys? dem har vel kanskje ikke Rigid dem..?

Den SR20, sprer den godt?

kjører mye svingete skogsveier med null lys.. så vil gjerne ha noe som spreder bra, og kan kaste litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olav framvik

Sr 20 har 10 led i midten som lyser rett frem og 5 på hver side som lyser litt til siden. Lysmengden er helt rå og tror ikke du blir skuffet av denne. Har tatt mobilbilde av dette. Her ser du nær fjern og led. Verd å nevne: De vanlige lysene har 100% pluss pærer og lyser bra. Lysfølsomheten på mobilkameraet er lav og opplevd lys kan vel ganges med 2. Dvs du ser mye lenger med bra lysmengde enn på bildet og ennå mer ut til sidene.

post-3918-0-03916000-1423967958_thumb.jp

post-3918-0-03203200-1423967981_thumb.jp

post-3918-0-64579800-1423967987_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polestar_01

MKLars1: har du handlet derfra? :) hørt så mye negativt om dem....

Olav Framvik: ser bra ut dette! ser ut til og kaste et godt stykke.

Kan være kamera altså, men synes dem sprer litt lite for min del..?

kjører på mye like veier som du har tatt bilder av der, bare smalere.

Men takker for bilder og info! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polestar_01

Om det er led bjelke du skal ha ville eg handlet de på ebay til en brøkdel av prisen

Dem holder ikke mål, lyser dårligere og mye er produsert på rulleband..

Men ja, mye billigere :)

Og sånne ting vil jeg handle i Norge, så garanti og reklamasjon ikke blir noe problem om det skulle skje noe...

Men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet fra megalys ja, ikke hatt noe trøbbel med de personlig... Andre kan jeg ikke svare for! :P

Edit: Men da bodde jeg jo i Bodø og kunne gå å se vedkommende i trynet om noe skulle vært galt, ikke at jeg tror det har noe å si... De har alltid vært hyggelig både på mail og i butikk!

Endret av MKLars1

2006 Audi A6 2.7 TDI Quattro

1998 Opel Omega STV

Skru opp til ribbeina rasler i takt med musikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olav framvik

MKLars1: har du handlet derfra? :) hørt så mye negativt om dem....

Olav Framvik: ser bra ut dette! ser ut til og kaste et godt stykke.

Kan være kamera altså, men synes dem sprer litt lite for min del..?

kjører på mye like veier som du har tatt bilder av der, bare smalere.

Men takker for bilder og info! :)

Du ser skogen godt men det kommer ikke fram på bildet. Hvis du ser på bildet av nærlyset så ser skogen helt svart ut det er ikke tilfellet men kameraet klarer ikke å hente info i så svakt lys. Har et mye bedre kamera som jeg kan prøve å ta noen bilder med en dag. Skal se om jeg klarer å få til litt mer "slik ser det ut" bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polestar_01

Har handlet fra megalys ja, ikke hatt noe trøbbel med de personlig... Andre kan jeg ikke svare for! :P

Edit: Men da bodde jeg jo i Bodø og kunne gå å se vedkommende i trynet om noe skulle vært galt, ikke at jeg tror det har noe å si... De har alltid vært hyggelig både på mail og i butikk!

Ja ikke sant :) blir litt lettere da..

hehe, har bare hørt mye rart, derfor litt skeptisk ;)

Anbefaler Www.ledmyway.no har kjøpt alle mine lys derfra:)

Takker :) skal sjekke det ut!

Ja hadde vært fint det! morro og se hvordan det lyser opp snøen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Dem holder ikke mål, lyser dårligere og mye er produsert på rulleband..

Men ja, mye billigere :)

Og sånne ting vil jeg handle i Norge, så garanti og reklamasjon ikke blir noe problem om det skulle skje noe...

Men takk for svar :)

Og LED-barene til Rigid er ikke serieprodusert, tror du?

Uansett - den gav jo noe helt latterlig mye forgrunnslys. Hvis opplevd lysstyrke er dobbelt av det som er på bildet, så vil jeg si at den er direkte trafikkfarlig for føreren, siden alt man oppnår er å blende seg selv.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polestar_01

Og LED-barene til Rigid er ikke serieprodusert, tror du?

Uansett - den gav jo noe helt latterlig mye forgrunnslys. Hvis opplevd lysstyrke er dobbelt av det som er på bildet, så vil jeg si at den er direkte trafikkfarlig for føreren, siden alt man oppnår er å blende seg selv.

Virker nok som mye lys, når du er vant til dem glødelampene på bilen din..

Rigid er real stuff, kvalitet rett i gjennom, sikkert serieprodusert, men det funker i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Hammerfest76

Har en ny led bar liggende vis noen ønsker å bytte til seg denne.

Ønsker CG pink eller WG og stripper scent

Har du noe slikt stående og ønsker led lys, ta kontakt.post-9525-0-00142800-1429122209.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olav framvik

Hvilken spot har du på SR20 baren din?

Hvordan står den plassert? Høyt/lavt?

10 led i senter lyser rett fram og 5 på hver side er vinklet ut til siden. Sitter på en mazda mx-5 så da blir det ganske langt nede under skiltet. Kan ta bilde i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olav framvik

post-3918-0-16391600-1429447558_thumb.jp

10 led i senter lyser rett fram og 5 på hver side er vinklet ut til siden. Sitter på en mazda mx-5 så da blir det ganske langt nede under skiltet. Kan ta bilde i morgen....

Her er et bilde av Led baren....Muligens ikke helt vanlig med dette på en mx-5 men det er greit for jeg er ikke helt normal selv;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...