dj john

Valg Av Menzerna Polerings Produkter

Kan noe hjelpe meg å velge riktig type Menzerna polering produkt og poleringsputer til en Krauss 500w som skal brukes på en Bmw f20 med hard lakk?Ser de skryter av Menzerna produkter til Bmw lakk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her får du vel en god pris på en grei intropakke: http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=46&products_id=201(mener du ikke trenger pakken med 160mm puter)

Dette er etter det jeg forstår en veldig allsidig pakke med både produkt for grovere korrigering, samt som kan brukes til 1-stegs jobber

Bare kjøpe flere uber puter (som er på salg i samme butikk frem til mandag) - gjerne 2-3 av hver "farge", spesielt de groveste. Dette pga både å slippe å rengjøre pad hele tiden, men også for jeg antar (dette må andre korrigere om er feil) man vil kunne slite med varme i puten slik som på das-6 maskinen.

Ellers er mange fornøyd med rupes sine microfiberputer, disse krever en del rengjøring underveis slik jeg forstår det.

Bilpleiekongen har tilbud denne helgen, 15% på alt fra rupes (polish, puter, swirlfinder etc uavhengig av om varen allerede er på tilbud) med rabattkort "valentine"

Edit: sikkert lurt å smelle med en top inspection fra menzerna også for å fjerne oljer etter poleringen.

Endret av Conkey
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del synes jeg Scholl fungerer bedre på min. har Carbonsvart, sist kjørte jeg over med s30 og litt spot med S3, kjørte da grønn rupes pad med s3 og gul pad på s30, ble veldig fornøyd med resultatet og korigerte bra :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tidliger brukt scholl s3 så kunne jo valgt den igjen..ja ser den med at det lønner seg med flere pader så man slipper å stå å rense for hvert panel.Takk for hjelpen alle sammen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, flere pads gir en tidsbesparelse når en slipper å rengjøre eller slite med lavere korrigeringsevne i en mettet pad.

Selv har jeg lyst til å sette meg inn i mikrofiberpads nå til våren da jeg hører veldig mange gode ting om dem (ammonyc podcast)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive