Gå til innhold

Meguiars Nxt Såpa


Roybenz

Recommended Posts

Jeg syntes denne såpa er alt for sterk, hvertfall på techwaxen, voksen er jo borte etter noen få vask med den såpa..

Det jeg lurer på er om det i heletatt er mulig å bruke den såpa uten å ta voksen? Det står jo tilogmed på at den er bra å bruke

på techwax, hvor mye skal man bruke i en bøtte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt den såpa i 2-3 år og har ikke merket noe endring på voksen min,men hvis du syntes den er for sterk så kan du jo bytte såpe til gold class,den er mildere.

NXT såpa skal tilføre voksen din samme type polymerer som er i NXT voksen slik at den ikke skal bli så fort utlitt og miste glansen.

Blandingsforholdet mener jeg skal stå på flaska og er ca 3 korker pr. bøtte (og de korkene er små) så hvis du har fylt opp har du for sterk blanding,og som du sikkert vet er det ikke bra med noe som er overdrevet mye av.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meguiars Fan

1.9liter med NXT såpa gir meg ca 200liter ferdig blanda bøttevask.

Da er den ikke for sterk etter min mening. Aldri opplevd att den har lagd noe ugang i lakk/vinduer etc etc etc..

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke så sterk som Chemical Guys CWG i hvert fall, er bare å blande mer ut enn du har gjort hittil. Har brukt den masse, og liker den Swissvaxært godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Jeg har kjøpt NXT såpa til min bil nå... Har ikke prøvd den, men om det er sant som det sies over her så må jeg jo bare få tak i Gold Class såpa. Jeg har vokset med Carnauba Vax fra Meguiar's.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Mener at de sa glattheten ble borte, men det betyr ikke at beskyttelsen forsvinner. men er bilen ikke så skitten holder ofte gold class greit.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...