Gå til innhold

Navn på såpe


Polestar_01

Recommended Posts

Polestar_01

Var og tok en kjapp saltavspyling med høytrykk på statoil i stad, og lurer på om noen vet hva såpa dem bruker heter?

vet ikke om det er samme for alle statoil stasjoner?

lukter i hvertfall helt nydelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du innom på Staoil og spør er det vel mer sannsynlig at du får rare blikk enn svar på spørsmålet :) Men pølser og burgere kan de!

Mulig du kan finne svaret ved å søke på forumet. Liknende spørsmål har vært oppe før.

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polestar_01

Statoil har sikkert såpa på 25l dunker eller fat, men skal jo være merka ifm HMS uansett.

Var såpa helt konge eller er det lukta du er på jakt etter?? B)

Helt sikkert på 25 liter eller fat ja :)

nå skal jeg ikke si at såpa var konge, men den lukta godt og fungerte til en salt avspyling, som en hurtigvask.

Går du innom på Staoil og spør er det vel mer sannsynlig at du får rare blikk enn svar på spørsmålet :) Men pølser og burgere kan de!

Mulig du kan finne svaret ved å søke på forumet. Liknende spørsmål har vært oppe før.

Hehe ja, er oftest rare blikk og spm om du vil ha en pølsemeny som dukker opp om du spør om noe som helst annet enn mat :P

men treffer jeg "the Boss" som aldri er der, skal jeg gripe tak i han ;)

Takker for svar alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såper som lukter godt får du jo kjøpt hos samtlige samarbeidspartnere her på forumet.

Skulle du finne ut hvilken såpe det er, blir planen da å handle den inn å ta den med som prewash neste gang du vasker?

I så fall, hvorfor ikke bare bruke forvaskprodukter som du allerede vet fungerer bra, f.eks prikkbort og/eller surfex? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polestar_01

Såper som lukter godt får du jo kjøpt hos samtlige samarbeidspartnere her på forumet.

Skulle du finne ut hvilken såpe det er, blir planen da å handle den inn å ta den med som prewash neste gang du vasker?

I så fall, hvorfor ikke bare bruke forvaskprodukter som du allerede vet fungerer bra, f.eks prikkbort og/eller surfex? :)

Fordi jeg allerde har dem :)

har annet som lukter godt å bruke som prewash.

Men nå var det denne såpa jeg var ute etter navnet på. hvis ingen her vet, så finner jeg det bare ut selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg allerde har dem :)

har annet som lukter godt å bruke som prewash.

Men nå var det denne såpa jeg var ute etter navnet på. hvis ingen her vet, så finner jeg det bare ut selv :)

Skjønte bare ikke hvorfor du absolutt måtte ha tak i akkurat den såpa :)

Ingen av de effektive forvaskproduktene mine lukter snadder, men så lenge det blir rent er det ikke så nøye hva det lukter, men bøttesåpa lukter ihvertfall godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polestar_01

Skjønte bare ikke hvorfor du absolutt måtte ha tak i akkurat den såpa :)

Ingen av de effektive forvaskproduktene mine lukter snadder, men så lenge det blir rent er det ikke så nøye hva det lukter, men bøttesåpa lukter ihvertfall godt :D

Nei skjønner det her..

se på det som og prøve noe annet, som ofte detailere gjør, morro og utforske litt produkter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...