sokndal74

Hvilke poleringsprodukter på BMW sort carbon?

Hvilke produkter synes folk er best å bruke på Bmw sort carbon for å få den skikkelig blank, jeg frelse for swissvax, men vil gjerne høre

Andre syns punkter , for roterende maskin

Håper på mange gode produkter....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du skal henge deg for mye opp i farge med mindre det er din egen bil. Min egen er saphir sort og kan kjøres holofri med fg400. Mens David har tatt nyere saphir sorte som fikk holos av gul rupes. Det virker som at det er et skille mellom -08 og -10 hvor de har byttet til mykere klarlakk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du skal henge deg for mye opp i farge med mindre det er din egen bil. Min egen er saphir sort og kan kjøres holofri med fg400. Mens David har tatt nyere saphir sorte som fikk holos av gul rupes. Det virker som at det er et skille mellom -08 og -10 hvor de har byttet til mykere klarlakk

Det er min egen bil som planlegges, og det er en 2008 mod touring

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok min far sin 530 x drive i sommer, bruke hovedsaklig s3gold på roterende og avslutta med 3M ultrafina SE

Blank ble den :) Bilder kan du se her i tråden min http://www.detailersclub.no/forum/topic/22911-e30-tics-samle-logg-inkl-tilbakeblikk/#

Nå i ettertid vil jeg anbefale denne Heavy Cut 8.02. http://car-spa.no/1/lakkrens

Støver ekstremt lite og deilig å kjøre med roterende, jeg har brukt den mye på BMW lakk og kjørte nylig 1 steg med den på en volvo med veldig hard lakk

Jeg sammenligner mot, S3 gold, Menz 400 3M Osv.

Endret av e30 tic
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få den skikkelig blank må du kjøre med grov polish for å hente frem fersk lakk (hvis den ikke er veldig fin i utgangspunktet), og finere polish for å hente opp glansen igjen. De gangene jeg har tid til skikkelig korrigering på egen bil har jeg kjørt 3 steg med polish, sikkert ikke nødvendig, men bra for hodet (og teoretisk glans) :)

På de testene jeg har lest på utenlandske forum gjort med glansmåler, er glansen størst rett etter fineste polish, glansen går ned rett etter man legger voks da det visstnok er vanskelig å lage en voks "helt gjennomsiktig". Så går glansen litt opp igjen etterhvert som voksen får svettet fra seg. Hvorvidt man klarer å se disse forskjellene med øyet er en annen sak.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive