Gå til innhold

Klubbshop


Salcin

Recommended Posts

Tok meg en titt i klubbshop'en.. Og der var det faktisk omtrent like utplukket som sist jeg tok meg en titt... Spesielt når det gjelder klær! Er det så upopulært att folk ikke kjøper, eller er det rett og slett glemt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig det bare er så populært :) Men, synes faktisk både t-skjorter og de hette genserne var ganske så fine! Er jo en god reklame for dette forumet her også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Når det først er en tråd om klubbshop. Er det ikke mulig og hente skilter og andre artikler på senteret lenger? Kjedelig med frakt hvis jeg allikevel kjører forbi flere ganger i uka... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt opp en bestilling I klubb shoppen I dag, men får feilmelding når jeg forsøker å betale.

Hvorfor er forøvrig leveringstiden så lang. Jeg skulle bare ha noen klistremerker for å synliggjøre jeg er en detailer til bilen skal inn til lakkering neste uke, men med 10-15 dager levering på noe som kun skal I en konvolutt rekker jeg ikke det.

Part time detailer at

smedmoen.jpg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Jeg har satt opp en bestilling I klubb shoppen I dag, men får feilmelding når jeg forsøker å betale.

Prøv å oppdatert adressen din. Opplever problemer med at noen får feilmelding men etter å ha oppdatert adresseinformasjon fungerer det igjen.

Når det først er en tråd om klubbshop. Er det ikke mulig og hente skilter og andre artikler på senteret lenger? Kjedelig med frakt hvis jeg allikevel kjører forbi flere ganger i uka... :)

Skal legge inn valg for det igjen, skal bare høre med Truls først at det enda er ok :)

Hvorfor er forøvrig leveringstiden så lang. Jeg skulle bare ha noen klistremerker for å synliggjøre jeg er en detailer til bilen skal inn til lakkering neste uke, men med 10-15 dager levering på noe som kun skal I en konvolutt rekker jeg ikke det.

Vi får ikke så mange bestillinger, så bruker å samle opp alt og få sendt en gang i uken ca. Så man slipper så mange turer på posten. Både jeg og Truls har travle jobber så prøver å inngå å måtte dra innom posten ofte bare for å sende en vare om gangen. Da er det bedre og få samlet opp litt og sende en gang i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legge inn valg for det igjen, skal bare høre med Truls først at det enda er ok :)

Vi får ikke så mange bestillinger, så bruker å samle opp alt og få sendt en gang i uken ca. Så man slipper så mange turer på posten. Både jeg og Truls har travle jobber så prøver å inngå å måtte dra innom posten ofte bare for å sende en vare om gangen. Da er det bedre og få samlet opp litt og sende en gang i uken.

Skjønner.

Var ikke klar over at dette ble drevet på mer frivillig basis.

Part time detailer at

smedmoen.jpg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Bare å hente på Buskerud Storsenter for dere som ønsker det, Dennis legger inn et valg mht dette i klubbshop.

Vedr klær ol, så har jeg akkurat sendt en purre mail til de som nå skal lage dette for oss, håper på svar snart og at de kan gå i gang med første opplegg, så vi kan få utviklet dette litt mer etterhvert.. .. 

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det høres bra ut att noe blir bestilt opp igjen, hørt noe mer angående dette? Tror sånne ting er god reklame for forumet :-) både detailersclub.no klistremerkene og ikke minst klær :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Hei

Ja, men tar litt tid, har t-shirts, hoods, stickers, bannere på blokka her, og har oversendt til firma, fikk korrektur på det, men noe der var ikke sånn vi ønsket, så venter nå på neste korrektur. 

Blir nok enklere når vi har dette på plass der, da er det lettere å etterbestille produkter, og en får litt mer valgmuligheter etterhvert..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Kom det inn klær igjen? Ser dere har piquè på lager men kunne tenkt meg og bestille ett par t-skjorter og en genser, men står at det er tomt :)

Håper det kommer inn igjen :)

-Thomas-

2013 Mercedes Benz CLA 220 CDI

2015 Kia Cee'd SW 1.6 GDI Jubileum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JGNotland

Er dei normale i størrelsen desse piqueane? :-) 

 

Og så var det "Eyes don't leave fingerprints"  er dei grå, eller kvite,  og ca størrelsen? ;-) 

BMW E30 320I

BMW E91 320D

 

S&S Nr.1 BMW E91                                  S&S Nr.2 BMW F11                          S&S Nr.3 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9.11.2015 - 0.31, truhaa skrev:

Hei

Ja, men tar litt tid, har t-shirts, hoods, stickers, bannere på blokka her, og har oversendt til firma, fikk korrektur på det, men noe der var ikke sånn vi ønsket, så venter nå på neste korrektur. 

Blir nok enklere når vi har dette på plass der, da er det lettere å etterbestille produkter, og en får litt mer valgmuligheter etterhvert..

 

Åssen ligger det ann med nye varer inn i klubbshoppen? ^_^

-Thomas-

2013 Mercedes Benz CLA 220 CDI

2015 Kia Cee'd SW 1.6 GDI Jubileum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Fått in Piquet da :)

 

Er noen stickers samt displayplater som også skal inn der straks :) 

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut, får handle en piquet etterhvert vel :)

 

Kommer t-skjorter og gensere inn igjen etterhvert også? ^_^

-Thomas-

2013 Mercedes Benz CLA 220 CDI

2015 Kia Cee'd SW 1.6 GDI Jubileum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ikke noe dato på det enda, må finne et design som fenger litt også, er stive priser i små volum, så bør nok lage et gruppekjøp for å få ned prisen litt.. men ja, er på blokka :) 

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...