PerHG

Noen som har erfaring med Strømmen bilpleie?

Min VW e-golf ble dessverre utrolig dårlig klargjort av VW, noe som resulterte i RDS og holos. De kunne ikke slå av noe i prisen eller betale meg for å utføre arbeidet selv, men de kunne tilby meg å få det utbedret hos Strømmen bilpleie.

Derfor lurer jeg rett og slett på om noen har erfaring med dem, da jeg er redd for at de skal gjøre vondt verre.

Takk for tilbakemeldinger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke bilen i den stand du ble opplyst om at den skulle være så hadde jeg ikke gitt meg...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke bilen i den stand du ble opplyst om at den skulle være så hadde jeg ikke gitt meg...

Så lenge de tilbyr seg å utbedrer feilen, så har jeg vel ikke så mye jeg skulle sagt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De opplyser vel bare at bilen skal være klargjort, ikke at de ødelegger lakken ved å klargjøre den... så sånn sett har de sitt på det tørre.

Hvis man derimot har spesifisert at bilen skal leveres urørt og de likevel har vært bortpå og tafset, så er saken en annen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De opplyser vel bare at bilen skal være klargjort, ikke at de ødelegger lakken ved å klargjøre den... så sånn sett har de sitt på det tørre.

Hvis man derimot har spesifisert at bilen skal leveres urørt og de likevel har vært bortpå og tafset, så er saken en annen.

De var jo egentlig informert om dette, men hun hadde glemt og gi beskjeden videre.

I tillegg så var jeg avhengig av å få bilen der å da pga. min bil ble solgt samme dagen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle VAG blir klargjort på Bekkelaget i Oslo ved ankomst. Primært fjerning av transportvoks og spyling, altså ingen større klargjøring sånn sett.

Anbefaler at du heller setter av tid og tar den selv, kun da får du resultatet du er ute etter som detailer. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt Strømmen bilpleie når jeg skulle selge min lancer stasjonsvogn for 3 år sida.

Gutta var greie å prate med og det ble vasket, støvsugd og rengjort grundig innvendig.

Hadde overhodet ikke peil på polering og eller vask på den tida, men det virket greit sånn ved første øyekast. Alt som var av nupper langs dørsidene var imidlertid ikke tatt bort, de satt riktignok beinhardt og på den tida hadde jeg ingen anelse om hvordan slikt skulle bli fjernet så jeg tok det for god fisk at det ikke var mulig og klaget da heller ikke.

Dette var på en "full pakke" til ca 3000kr så det er vel begrenset hva man kan forvente.

Søstra mi har tatt ditec-behandling på nybil der, også hun fornøyd.

Har som du skjønner ikke akkurat vært jobber jeg har inspisert detaljene på, men de har holdt på noen år og har overkommelige priser - Har ingenting å utsette på hva de har gjort hittil, men du gjør nok en betydelig bedre jobb selv.

Det er ikke high-end detailing er hovedgeskjeften dems.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville heller bedt om å få et gavekort på første service eller noe annet fornuftig, og tatt det selv.!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle VAG blir klargjort på Bekkelaget i Oslo ved ankomst. Primært fjerning av transportvoks og spyling, altså ingen større klargjøring sånn sett.

Anbefaler at du heller setter av tid og tar den selv, kun da får du resultatet du er ute etter som detailer. :)

Du er inne på noe der.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halve morroa med ny bil i hus er jo å detaile den selv :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville også heller prøvd meg på ett gavekort av noe slag e.l.. Om du setter av tid til å ta den skikkelig selv, blir det som du vil ha det!

Forøvrig synes jeg "full pakke" til 3000.- hos et bilpleiefirma bør ha en viss standard.:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle VAG blir klargjort på Bekkelaget i Oslo ved ankomst. Primært fjerning av transportvoks og spyling, altså ingen større klargjøring sånn sett.Anbefaler at du heller setter av tid og tar den selv, kun da får du resultatet du er ute etter som detailer. :)

Kjenner en som jobber der med klargjøring. Er nok litt opp og ned og krav om å få ting gjennomført. Hadde du der i mot tittet på hans bil hadde du gitt tommelen opp. Med andre ord, det er nok tid og ikke kunnskap som er det største problemet på Bekkelaget.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med andre ord, det er nok tid og ikke kunnskap som er det største problemet på Bekkelaget.

Jeg har ikke sagt noe på det. :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive