StianMH 234 Skrevet 3 Februar, 2015 Rapporter Share Skrevet 3 Februar, 2015 Er det noen her som har Altibox? Jeg har det, og er egentlig litt irritert på en av selgerne deres. Jeg ble oppringt kort tid etter at jeg fikk altibox, med tilbud om en mnd fri oppgradering av internett fra 35/35 til 75/75 og 1 mnd gratis C-more film. Det var hyggelig tenkte jeg, og fikk en bekreftelse på E-post slik man pleier. Også er det en link til "vilkår" som man aldri trykker på for man forventer å få alle opplysninger pr TLF. Jeg har hatt dette nå i noen mnd og betalt for å ha det. Men har funnet ut at 75/75 ikke ga meg noe "mer" og C-more film var bare å kaste pengene ut av vinduet. Sender så en E-post dit og får tilbakemelding om at det er en mnd oppsigelse fra førstkommende mnd, så dvs fra 01.03.2015 er jeg "kvitt det" Men, hun på telefonen sa ingenting om at jeg måtte betale for minimum en mnd hvis jeg takket ja? Det står jo i vilkårene deres at dersom man skal si opp en tjeneste så er det oppsigelsestid. Så jeg tolker det dithen. Du får 1 mnd gratis av et eller annet, men du må uansett betale for minimum en mnd fordi det er oppsigelsestid. Har jeg noe grunn til å være irritert for at den infoen ikke kom tydelig frem når jeg takket ja, eller er jeg bare dum som ikke trykket på linken for å lese "vilkår" ? Siter NAD - Nanolex Approved Detailer [] 17 MB E200T, iridium silber. [] 17 Kia Soul EV, Grå. [x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak [x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_A 106 Skrevet 3 Februar, 2015 Rapporter Share Skrevet 3 Februar, 2015 (endret) Jeg tror greia er at du må si opp denne gratis mnd'en før den går ut, for og slippe oppstart av abb. Når du ikke gjorde det så ble det tolket som om du var fornyød med prøvetiden og vil fortsette abb. Derfor har du nå "frivillig" startet ett abb som kommer med andre vilkår som 1 mnd oppsigelse osv Endret 3 Februar, 2015 av Bjørn_A Siter -Bmw iX3 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Braathen142 5 Skrevet 3 Februar, 2015 Rapporter Share Skrevet 3 Februar, 2015 Rart de i det hele tatt har oppsigelse når du bare skal gå ned på pakka. Har selv Canal Digital og jeg skulle ta bort C More kanalene og det ble gjort da ved mnd skifte bare, i og med atter jeg fortsatt har Familiepakka og er kunde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianMH 234 Skrevet 3 Februar, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3 Februar, 2015 Åneeida, så enkelt var det ikke.. Ja, jeg tenkte da å beholde det litt for å teste + at jeg glemte å si opp etter en mnd. Men hadde jeg visst at jeg uansett måtte betalt for en mnd ville jeg jo droppet å si ja... Butbut.. Bare husk det, få det avklart før man takker ja til gratisting Siter NAD - Nanolex Approved Detailer [] 17 MB E200T, iridium silber. [] 17 Kia Soul EV, Grå. [x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak [x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwp9 91 Skrevet 3 Februar, 2015 Rapporter Share Skrevet 3 Februar, 2015 Vil tro at du er nødt til å ha normal oppsigelse når gratisperioden er over. Da du "bekrefter" at du ønsker produktet når du ikke avslutter dette etter gratisperiode. Altså at du har oppsigelse som normalt når du har hatt tjenestene lengre enn gratisperioden. Sånn jeg forstår det har du takket ja til en gratis prøvemåned og da fortsatt etter denne mnd med tjenestene i flere måneder, og da vil jo normal oppsigelse på komme inn, uavhengig av om du fikk den første mnd gratis. Sånn jeg tolker det i alle fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianMH 234 Skrevet 3 Februar, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3 Februar, 2015 Jaa, det er jeg enig i. Men i Eposten jeg fikk som bekreftelse stod det ingenting om oppsigelsestid(annet enn linken med "vilkår"), men det stod "kontakt vår kundeservice pr E-post eller tlf dersom du ønsker å endre disse tjenestene".. Jeg kan forstå oppsigelsestiden hvis jeg selv hadde ringt å sagt jeg ville ha det, da er det fullt forståelig. Men, er vel ting man ikke skal forstå Siter NAD - Nanolex Approved Detailer [] 17 MB E200T, iridium silber. [] 17 Kia Soul EV, Grå. [x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak [x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino 137 Skrevet 3 Februar, 2015 Rapporter Share Skrevet 3 Februar, 2015 Ingenting er gratis. Får man et slikt tilbud, ligger det alltid noe mere bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleiv 23 Skrevet 19 Februar, 2015 Rapporter Share Skrevet 19 Februar, 2015 Har samme greia her, fikk ikke vite at det var 1 års bindingstid på den 75/75-linja. Nå er det liten vits å oppgradere i det hele tatt siden basispakken oppgraderes gratis med jevne mellomrom. Har sagt opp fra og med bindingens utløpsdato. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forhandlere polishduden 2 641 Skrevet 19 Februar, 2015 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 19 Februar, 2015 Leieboern min brant seg på det samme. Test en måned! Men om du ikke sier opp har du samtykket i å binde deg et år. Han hadde awesome internett i et år Siter Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor 2001 Porsche 911 Turbo 2014 Volvo XC70Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.