Gå til innhold

North Detailing PDA-15 900 W Oscillerende polering


Aero

Recommended Posts

Tviler på at noen har rukket å prøve den, da den ble lansert for få timer siden :)

Den ser veldig spennende ut, og til en uslåelig pris!

Har ikke den vert tilgjengelig i utlandet da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd denne maskinen, eller hørt noe om den? Ser veldig spennende ut. Muligens den er en plass mellom das pro 6 og rupes 15?

Jeg har testet den, jeg har rupes 15 fra før. Dvs jeg har rupes 15 for andre gang da jeg solgte min første når jeg kjøpte rupes 21 og følte de maskinene var for like.

Det angret jeg på og kjøpte ny 15.

Ettersom jeg så den hos BN fikk jeg den med for test og den er etter min mening like god som Rupes, kvaliteten føles som kesstrell dvs god.

Hadde denne kommet før hadde det blitt denne i stedet for Rupes på meg.

Ergonomi står ikke noe tilbake for Rupes, en knall maskin til en utrolig pris er min mening.

En ting er sikkert og det er at du får myyye mer for pengene ift Rupes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

griffenfeldt

Det ser utrolig praktisk ut med gummiert front kontra den glatteplastikken på Rupes. Nå bruker jeg arbeidshansker med gummierte arbeidsflater, men kan tenke meg at det blir glatt med litt svette hender.

2015 Mini Cooper Sd Countryman Blazing red
2011 Citroen C1 1.0 rød.

Driver Larsens Autospa.
http://larsensautospa.no
bilpleier for fotofinish
http://fotofinish.no

Nad Nanolex approved detailer
Swissvax autorisert detailer

Mvh
Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ikke rukket å pakke opp das6 pro ennå engang? Hjelp meg å overbevise meg om at disse utfyller hverandre, at jeg trenger både denne og das6. Sistnevnte som spot-maskin?

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Har jo ikke rukket å pakke opp das6 pro ennå engang? Hjelp meg å overbevise meg om at disse utfyller hverandre, at jeg trenger både denne og das6. Sistnevnte som spot-maskin?

Ja, du bør ha en maskin med liten bakplate til 100mm pads :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JGNotland

Har jo ikke rukket å pakke opp das6 pro ennå engang? Hjelp meg å overbevise meg om at disse utfyller hverandre, at jeg trenger både denne og das6. Sistnevnte som spot-maskin?

Eg vil tru at denne har noko meir korrigerande effekt pga. Større utkast. 15 mm mot Das 6 som har 8mm (?). Ergonomien ser ut til å ver i ein klasse opp fra Das 6. Sjølv har eg berre maskinpolert ein bil i mitt liv. Det var min eigen BMW, og det var ein ting eg mislikte med Das 6. Detta var nettopp ergonomi... Om ein MÅ ha denna, er vel egentlig ein vurdering. Eg trur at til eget bruk er Das 6 god nok! :-)

Edit: spotpads var veldig greit å ha på front og bakfanger! Eg meiner du burde behalda maskinen nettopp for den type arbeid.

Endret av JGNotland

BMW E30 320I

BMW E91 320D

 

S&S Nr.1 BMW E91                                  S&S Nr.2 BMW F11                          S&S Nr.3 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du bør ha en maskin med liten bakplate til 100mm pads :)

Eg vil tru at denne har noko meir korrigerande effekt pga. Større utkast. 15 mm mot Das 6 som har 8mm (?). Ergonomien ser ut til å ver i ein klasse opp fra Das 6. Sjølv har eg berre maskinpolert ein bil i mitt liv. Det var min eigen BMW, og det var ein ting eg mislikte med Das 6. Detta var nettopp ergonomi... Om ein MÅ ha denna, er vel egentlig ein vurdering. Eg trur at til eget bruk er Das 6 god nok! :-)

Edit: spotpads var veldig greit å ha på front og bakfanger! Eg meiner du burde behalda maskinen nettopp for den type arbeid.

Fuck :) jaja, får satse på at dragen ikke registrerer at det blir 2 nye maskiner i huset. Hun har allerede minnet meg på flere ganger at vi har 2 ungerog dermed når jeg har tenkt å få tid til dette...

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Fuck :) jaja, får satse på at dragen ikke registrerer at det blir 2 nye maskiner i huset. Hun har allerede minnet meg på flere ganger at vi har 2 ungerog dermed når jeg har tenkt å få tid til dette...

Send de til svigers en helg og jobb døgnet rundt ;)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er virkelig på kjøret, Conkey :)

Jeg er også fersk i gamet, har BN poleringspakke med Das 6 på vei i posten. Selv om den nye maskinen ser bra ut på specs, er riktig fint priset (særlig nå) og så langt har fått gode kritikker, ser jeg ikke noen grunn til å kjøpe den med det første. Får prøve Das'en først. Hvem vet - kanskje jeg finner ut at jeg ikke gidder å drive med det..

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JGNotland

Da har jeg bestilt! Blir spennende å prøve denne mot min Das 6 Pro... Legger ut en rask s&s av min Polo neste helg om alt klaffer!

Oh! Gleder meg til å høyra erfaringa med maskinen!
  • DCN Poeng 1

BMW E30 320I

BMW E91 320D

 

S&S Nr.1 BMW E91                                  S&S Nr.2 BMW F11                          S&S Nr.3 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt! Blir spennende å prøve denne mot min Das 6 Pro... Legger ut en rask s&s av min Polo neste helg om alt klaffer!

Do it. Avventer ditt inntrykk selv om maskinen trolig bestilles før 1. Feb uansett ;)

  • DCN Poeng 1

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer denne feks : Flexipads 125mm 5/16 Bakplate til DA

Så ut som det var en egen festepatent på den bakplaten som følger med.... ? :huh:

Er fremgangsmåten lik her som tidligere ?

(skrive navnet på lista, legge varen og litt ekstra :D i handlevogna i nettbutikken)

Endret av jonarnes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer denne feks : Flexipads 125mm 5/16 Bakplate til DA

Så ut som det var en egen festepatent på den bakplaten som følger med.... ? :huh:

Er fremgangsmåten lik her som tidligere ?

(skrive navnet på lista, legge varen og litt ekstra :D i handlevogna i nettbutikken)

Kommer ikke denne maskinen med 125mm bakplate i utgangspunktet?

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer denne feks : Flexipads 125mm 5/16 Bakplate til DA

Så ut som det var en egen festepatent på den bakplaten som følger med.... ? :huh:

Er fremgangsmåten lik her som tidligere ?

(skrive navnet på lista, legge varen og litt ekstra :D i handlevogna i nettbutikken)

Var en tur garasjen og testet dette nå da jeg har den bakplaten liggende.

Jo den passet på et vis men jeg vil nok anbefale orginale som har et mønster som passer med maskinens mønster.

Prinsippet er likt som på Rupes men noe mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...