Gå til innhold
Sekse

Skinnpleie og oppfarging - Volvo V70 R AWD -Bergen

Recommended Posts

Sekse    86
Sekse

Ønsker å få utført oppfarging og skinnpleie på min 2005 V70 R AWD 2005 med Atacamainteriør.

Dette er klasse a skinn uten normal overflatebehandling og er derfor litt mer utsatt for slitasje.

Fører- og passasjerstol er de som krever oppfarging, resten kun pleie tror jeg.

52d416983322aab14a76379775f143c8_zpsf1fc

3bb3a39c11784234a088da1348b49cd5_zps888c

Det er de beste bildene for nå.

Har kontaktet et par profesjonelle skinnverksteder men de får aldri ut fingern med å gi tilbud. Har til og med vært hos firmaet med bilen og de har sett på det for å gi meg tilbud.

Jeg bor i Bergen men er stadig på østlandet så om noen er intr i å utføre dette er ikke lokasjon noe problem.

Ta gjerne kontakt på: ltsekse@gmail.com

Mvh

Lars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hgnubel    334
hgnubel

Hei Lars :)

Har du vært hos de på Skjold eller hva det heter, de du ser skiltet til fra sjølinjen? De har virket ok det lille jeg har snakket med dem, men pass på å få snakke med sjefen en gang han er innom, de andre snakker visst ikke norsk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sekse    86
Sekse

Hei Lars :)

Har du vært hos de på Skjold eller hva det heter, de du ser skiltet til fra sjølinjen? De har virket ok det lille jeg har snakket med dem, men pass på å få snakke med sjefen en gang han er innom, de andre snakker visst ikke norsk..

Ja, var innom der og snakket med sjefen sjøl. Seriøs fyr virker det som men hjelper lite når de ikke svarer på epost i etterkant eller tar kontakt for pris og avtale. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
RonnyD    0
RonnyD

Stemmer det.

Min beste kompis' gamle bil, syns jeg kjente igjen det klistermerke på pasasjer airbag. "Fare for whiplahs" eller noe i den duren.

Vittig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sekse    86
Sekse

Min beste kompis' gamle bil, syns jeg kjente igjen det klistermerke på pasasjer airbag. "Fare for whiplahs" eller noe i den duren.

Vittig.

Da må du hilse :)

Det klistremerket fjerna jeg med en gang ;)

Endret av Sekse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 906
Christer

Ja, var innom der og snakket med sjefen sjøl. Seriøs fyr virker det som men hjelper lite når de ikke svarer på epost i etterkant eller tar kontakt for pris og avtale. :)

Hvis det er Skinnverkstedet det er snakk om, så har de som regel altfor mye å gjøre, så du må innom for å sette opp en avtale...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sekse    86
Sekse

Hvis det er Skinnverkstedet det er snakk om, så har de som regel altfor mye å gjøre, så du må innom for å sette opp en avtale...

Jeg har vært innom der. De skulle ta kontakt når de hadde fått undersøkt hvor mye det kommer til å koste og om de evt får tak i skinn.

Men det tar litt tid å svare tydeligvis :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 906
Christer

Det minner meg på at jeg må innom og sutre litt på skinnet de brukte da de fikset førerstolen min for tre år siden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 073
Øyvind G

Er det ikke noen som vil gjøre dette for deg Lars? Kjenner jeg deg rett så kan du også levere bilen andre steder enn der du bor (hvis ikke jeg husker feil så har du vel også nevnt det her?).

Jeg har litt lyst til å prøve meg, men jeg har aldri farget før. Bernhard og Tommy har god greie på dette. Petter og Brynjar har vel også farget endel skinn (det skal sies at Petter og Brynjar ikke er like aktive her som før)

Hør med en av de så kanskje du får napp. De er meget dyktige alle sammen.

Vet at Brynjar har hvert borti akkurat samme interiør som du har. Husker det veldig godt da han også farget noen sko i samme farge slik at han hadde kjøresko! :thumbs:

Må se om jeg finner igjen den tråden.

Endret av Øyvind G

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sekse    86
Sekse

Kan godt får utført dette andre steder enn her i Bergen ja :)

Er i kontakt med Petter ang farging.

Første steg er å få sendt inn en fargeprøve til dynamix for å få helt rett nyanse. Kom hjem fra tre uker i Nordsjøen nettopp så jeg har ikke somlet meg til å gjøre det enda.

Regner egentlig med at det blir Petter som gjør dette tilsutt da han har god erfaring med farging av akkurat dette interiøret. Problemet er bare litt drøye avstander + at det skal passe for oss begge.

Endret av Sekse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Petter    1 399
Petter

Står med åpene armer og gleder meg. :P

Bare synd med avstand og tid...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig