Gå til innhold

Hva bruker dere av "erstatningsprodukter" ?


My2cents

Recommended Posts

All ære til alle de gode bilpleieproduktene som selges på nett i dag, uten de hadde vi nok vært noe hjelpesløse. Men - hvilke produkter bruker dere som bilpleiebutikkene IKKE selger.

Tenker da på Owatrol sin Polytrol for plastfornying som du får hos Jernia, klebemasse som clay som du får på Clas Ohlson etc. etc.

Kom med dine forslag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autosol kjøpt på Statoil ;)

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ?

Ekstremt skitne vinduer, japseplast osv... 1 kork 7% i 10L såpevann. Tar også mye lukt.

Bruker i utgangspunktet aldri husholdningsprodukter i bilen med unntak av dette ;)

Men eddik er syre, så det gjelder å være forsiktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Polytrol er en sikker vinner her, får ikke bedre plastfornyer enn den, i mine øyne ;)

mf fra biltema, til felger, dørkarmer osv

Og ikke minst Sonax glanssjampo, nydelig sjampo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Hva jeg ikke har kjopt på nettet er vel vannet jeg bruker her, ellers er det applicator pads fra torshov i mengder, billige og funker til ALT.... ellers er vel det jeg har her fra nettbutikkene

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris-520e39
Vann fra Halden komune....

Selaclean Avfetting

Masse produketer vi bruker på jobben.... Applied, MaxWax, Meg.

Du jobber ikke tilfeldigvis for Ketil, rett under DTN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hvordan er de andre avfettingene fra Biltema? (Har ikke fått tak i Prickbort enda)

Biltema har i tillegg til den vanlige kaldavfettingen: Bioavfetting, Superavfetting og en alkalisk type vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...