Gå til innhold

Noen erfaring med Siachrome fra sia Abrasives?


Splendid

Recommended Posts

Var så heldig å vinne noen sia-produkter på Holgers adventskalender og lurer på om noen har erfaring med cut, finish og pearl. Har ingen mulighet til å teste de selv på en stund, så hadde vært interessant med synspunkter og erfaringer.

post-7457-0-68591800-1420244975_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaringer med de dessverre, spent på hva du kommer fram til. Har du søkt på andre forumer? detailingworld etc?

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Flaskene lignet 3dhd sine?

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg finner noe på internasjonale sider, men tenkte å sjekke litt her først.

Kan ikke se at Concours selger denne serien lenger, så jeg vil spørre de når jeg skal innom for årets første innkjøp.

Ang. Pearl ser jeg på nettet at beskrivelsen av egenskapene for Pearl varieter litt. Jeg får gjøre mer research før jeg tar i bruk denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.sia-abrasives.com/en/index.php

3. største produsent av polish i verden påstår de på forsiden. Ingen erfaring selv, men det står mye på hjemmesiden. Hovedkvarter i Sveits, det er jo positivt som regel.

De har holdt på siden 1867, så dette er tydeligvis et gammelt merke. Da lærte hvertfall jeg noe nytt idag. 3. størst i verden er ikke dårlig når de har konkurrenter som Scholl, 3M, Swissvax, Menzerna, Autoglym, Wurth etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"...is one of the world's three leading suppliers of innovative abrasive systems."

Betyr ikke dette at de er 3. størst på slipemidler? Ikke nødvendigvis på polish.

2002 Volvo S60 2.0T
1993 Mitsubishi Lancer GLI (vraket)
19xx Ford Sierra 2.0iS (vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag ikke funnet noen produkterfaringer etter å ha søkt endel på nettet.

Er nok slipeutstyr de hovedsaklig er kjent for, men det at de er så store kan tyde på at de har gjort hjemmeleksen sin før de lanserte lakkpleieserien sin. Blir spennende å teste etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...