Gå til innhold

Dodo Juice erfaringer


dotten

Recommended Posts

Øyvind G

Jeg er veldig fornøyd med de to jeg har testet som er Sour power og Born to be mild.

Begge såpene er ekstremt drøye i bruk (SP 1:600 og BTBM 1:800), lukter fanfastisk og de har meget gode egenskaper.

Supernatural har jeg ikke testet, men dette skal også være en meget god såpe so er enda drøyere. Hvis ikme jeg husker feil så bla des denne 1:1600 som da blir 11 ml per vask ved bruk av 18 liters bøtte.

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Hva er det egentlig du ikke liker med såpene til DJ?

Selv synes jeg DJ sine såper er mye bedre enn f.eks MSII. White satin er en veldig god såpe som også er en av mine favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv synes jeg DJ sine såper er mye bedre enn f.eks MSII.

Etter å ha brukt et par kanner med MS2 skjønner jeg ikke hvordan en såpe kan være mye bedre enn den.

Den er nøytral, har god glid og skummer bra, hva mer trenger man av en såpe?

Nå kan det selvfølgelig være at noen har veldig hardt eller mykt vann, og derfor opplever variasjoner i.fht skum og glid.

Har akkurat brukt en kanne med white satin, som også var godkjent, har nå startet på en kanne med mr.pink som også er godkjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Etter å ha brukt et par kanner med MS2 skjønner jeg ikke hvordan en såpe kan være mye bedre enn den.

Den er nøytral, har god glid og skummer bra, hva mer trenger man av en såpe?

Nå kan det selvfølgelig være at noen har veldig hardt eller mykt vann, og derfor opplever variasjoner i.fht skum og glid.

Har akkurat brukt en kanne med white satin, som også var godkjent, har nå startet på en kanne med mr.pink som også er godkjent :)

Det er ikke noe feil med MSII, men jeg synes DJ såpene og White satin har bedre gli enn MSII. Når det gjelder skum så synes jeg de jevnt over er ca like gode, men personlig synes jeg gli er viktigere enn hvor mye såpen skummer.

Alt i alt så er jo alt som sies om en såpe en smakssak. Kan ikke tenke meg at resultatet varierer iforhold til hvilken såpe man vasker med selv om f.eks 1 såpe har dårligere gli enn enn annen, men det er en bedre følelse å vaske med en glatt såpe. Når det gjelder trivselen ved vask så må jeg si at begge såpene jeg har fra DJ lukter helt fantastisk. Spesielt SP som lukter friske grønne epler. :wub:

Selv om Rotoform ikke liker DJ sine såper og jeg foretrekker DJ og WS fremfor MSII så betyr ikke dette at noen av disse såpene er dårlige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dodo juce såpene oppnåde ikke samme sluttresultat som de ander som jeg nevnte, synes rett og slett at lakken blir blankere med de andre. Sour power liker jeg heller ikke for de den inneholder voks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...