Gå til innhold

Fare ved å ha Lamborghini


skoTner

Recommended Posts

De fleste Lamborghini utenom Gallardo har dører som går oppover. Havner man på taket i en ulykke så blir du altså sittende fast. Her er en ulykke hvor fører OG passasjer blir sittende fast i bilen nettopp på grunn av dette. I tillegg tar bilen fyr og de blir brent levende.

ADVARSEL! Grafisk materiale i denne linken:

http://ultimatecarforum.com/smf/index.php?topic=777.0

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Uffda :(

Ble kvalm av å se på de bildene.

Bør nesten være et sikkerhetskrav at man kan åpne dørene utover også, slik som man kan på biler med lambodør kit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde slike dører kunne gå utover også jeg? På nyere biler kan de vel det?

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde slike dører kunne gå utover også jeg? På nyere biler kan de vel det?

Kun på ettermonteringskittene... ikke de som har originalt.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt ekstrautstyr til lamborghini:

melifehammer.jpg

Du skal være relativt smal for å komme ut de smale vinduene på en slik bil.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som kræsjen var rimelig hard også! Mulig de var død før de brente opp også?

Får da inderlig håpe det... Bank i bordet, kollisjon med påfølgende dødsbrann har jeg enda ikke kommet borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

OK, så jeg er den som er sykt her og tenker frem mot sommeren og grilling?

ja ja.....

vel de var nok kalde før de brant opp, ene liket ligger utenfor bilen... men uansett er det å bli brent levende en guffen tanke, så skulle det skje så er det bare å trekke pusten GODT noen ganger så tar røyken deg også forholdsvis fort, glad jeg ikke jobber i enten brannvesen eller ambulanse personell, da tror jeg at jeg måtte hatt med en bærbar "shrink" med meg......

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Du burde ha meg det shrink uansett du.. Er ikke kona di det egentlig da? Trodde du var under et program jeg og at du fikk tillatelse til å kalle ho kona di??

Men spøk til side, både svigerfar og fetteren min er brannmenn og begge sier at sånne tullinger ikke er så ille, det er mye værre når det er barn med i bildet.. Da eldste datteren var relativt nyfødt var det en drukningsulykke her i Moss med 1 tvillingpar hvor begge gikk i sjøen på vinteren, hvor svigerfar var han som fant han ene.. Det gikk hardt innpå han og han bar preg av det over lang tid(ikke så rart kanskje), men å plukke opp hjelmer hvor MC-hjelmer hvor hodet fortsatt er igjen i hjelmen brys han seg ikke noe særlig om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...