bilmagikeren

skjema for registrere kundebil info ,noen som har?

Hei, jeg har en "slags" liste med bilmerke,dato, arbeid/produkt, eier, merknader, ev pris.

De skjemaene har variert litt underveis og skulle hatt en jeg bruke lenge. Jeg vil og at den skal være "nøye" med litt detaljer, km-stand,farge , tilstand på dekk kanskje? Uansett, de som tror de skjønner hva jeg mener kan jo gi et vink, så skal jeg prøve å forklare

finnes kanskje på nett allerede?

Alle innspill settes pris på:)

martin

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! prøvde å printe den, men den ble veldig mørk. Mulig det er min skriver, men den er ny, så håper ikke det..

Jeg er egentlig på utkikk etter et mer plain registreringsskjema. Behøver ikke det bilde av bilen, og ett "rekkesystem nedover" på f.eks 10-15 biler ville vært gull. jeg klarer ikke lage det selv på data, men om det ikke er noe lign på nett, får jeg en bekjent til å se på det.

Vil ha et skikkelig system, slik at det er enkelt å ev gå tilbake, å se hva som er skrevet den dagen.

Sikkert flere, men verre å finne kanskje;)

takk alikevel:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe likt det her?

b188f22f12.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner vi å snakke her:) Den andre var kjemperå, men jeg trenger bare noe "enkelt" som fungerer, men klart det må ikke bare "fungere" vil jo at det skal få med seg mest mulig:)

Regnummer ev Vinnummer må kunne føres inn, firma i tillegg til navnposten, gjerne med mulighet for å skrive orgnummer? og kanskje ønsket produkt/avtalt produkt på jobben?

Foreløpig skal hvert enkelt registreringsark printes til kunden, og ev lagres. så kan man legge inn på data, slik at man har god oversikt fremover.

Men nå begynner jeg vel å bli vanskelig;)?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive