Gå til innhold

Handle i Orlando USA


Cobber

Recommended Posts

Julen tilbringes i Orlando, og under plastikktreet har jeg lyst på diverse detailingutstyr og produkter. Har handlet litt tidligere (husker ikke navn på butikken), men er på jakt etter butikker med litt mer utvalg. Hvem har handlet og kan anbefale butikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autogeek ligger jo i Florida. Ca 1t 40 min sør for Kissimmee. Langs Florida Turnpike road. Kjørt forbi der nå vi kjørte fra F.Lauderdale til Kissimmee i vinter, men var ikke innom.Adresse: 7744 Southwest Jack James Drive, Stuart, Florida, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autogeek, Stuart ja. Been there. Ring å bestill først og hent i åpningstiden. Veldig hyggelige folk. Alternativt, bestill å få det sendt til adressen din i Orlando. Ellers får du slikt som RainX, Meguiars Såpe og forskjellig microfiber billig på WallMart.

Never a failure, always a lesson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjørt forbi Autogeek en grytidlig søndags morgen på vei til Key West :)

Megs såpe er for billig i Norge til at jeg drasser det med hjem. Får plukke microfiber på Wallmart og SuperTarget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Autoobsessed?

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Aner ikke hvor de er, kom bare med forslag :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...