dipmyway

Test av carpro reset

Startet selvsagt med å ta en dcn vask med HD surf. Pb. Ironx p21s. Så måtte jeg avslutte hele testen siden jeg holder på å pusse opp hjemme og han som skulle legge belegg på badet var kommet. Hvor typisk skal ikke det være ? bilen er veldig skitten er ikke slik den ser ut til vanlig har ventet i ca 2uker på denne flasken med carpro reset fra exint.no er vell ca 3uker siden fårje vask kjører rundt 400-1000km i uka alt etter hvor man er å jobber

15774755500_cf4d0cf619.jpg

2014-12-06 21.51.59 by Plastidipalta, on Flickr

Løp å kjøp hos exint.no

Så var det å starte helt på nytt igjen kl 2130 gjentok hele prosessen og avsluttet med skumkanonen endelig fylte jeg vaskebøtten med lunket vann en liten dert carpro reset oppi fantastisk god lukt lite skum så var det bare og begynne bynte oppe på bilen og jobbet med nedover gliden var helt OK på ubehandlet lakk men bra på behandlet lakk.

Carpro reset var lett og spyle av fin og jobbe med terningkast 4.5

15774755750_a86b1bf74a.jpg

2014-12-06 12.33.14 by Plastidipalta, on Flickr

15774755940_9e04b9d90e.jpg

2014-12-06 21.44.04 by Plastidipalta, on Flickr

15774756310_d1c005c050.jpg

2014-12-06 22.27.37 by Plastidipalta, on Flickr

Skal ennå lage en til test av carpro reset på en golf som fikk swissvaw behandling tidligere i høst :) får og teste forskjell på egene meninger ang glid

dette er vell min første test av ett produkt her inne og blir nok mange flere med tiden

Denne testen ble utført får

Www.exint.no

Endret av dipmyway
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje bare jeg som ikke får opp bildene på Ipaden. Edit. Fikk de opp på tlf, Apple er noe drit. Fin test dette på en møøøøkette bil :-)

Endret av Krisfje
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble egentlig lite tekst her med er ikke noe bra å skrive så mye på på den. Apple er vell Apple :) god men noen ganger ræva som alt annet :)

Takk blir som regel vasket 1gang pr uka når man har tid :) mye styr nu før jul oppussing flytting jobb å skal se om jeg får tatt 2 biler i jula :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart du fikk lite skum, ser du min test så var det veldig mye skum :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øverste bilde viser null skum først vann så såpe etterpå. kan selvsagt også ha en virkning på skummengen min :) prøvde og ta vaske hansken flere ganger opp og ned i bøtten får å få frem skum men ble ikke noe bedre :) skal ennå vaske den golfen så får prøve å blande litt sterkere og ta såpen først

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive