Gå til innhold

VIKTIG: Vedr Årets bilpleieprodukt


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Litt info.

Ser flere der bare skriver enten feks produsent eller produkt, trenger hele navnet for å telle med. Samt at det er viktig å sjekke hos produsent hva rett navn er (ikke staving, det går greit) Noen produkter kommer med flere navn der, og oppføres deretter som to eller tre forskjellige produkter, noe som kan være ugreit om de ender høyt oppe på slutten.. .

De jeg ikke klarer å tyde hva stemmer, blir stående med en åpen post i tråden, og kan eventuelt sjekke og endre tekst der. når den blir utfyllende nok fjerner jeg den, blir den stående urørt til siste dag, telles den ikke med i avstemming, ei heller mht premier :)

Fått i vanvittig mye svar der, og det er supert at vi engasjerer oss såpass..

En kan også stemme på hva en vil, hvem som har vunnet før (IronX 2012, BiltHamber Surfex HD 2013) spiller ingen trille, det er hva DU syntes er det beste produktet for deg i 2014 :)

Øvrig spørsmål, tips, kjeft eller ros kan taes i denne tråden.. :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne kanskje vært spennende med årets produkt, bokstavelig talt, altså et produkt som er lansert i 2014. Jeg er enig i at Surfex og Prickbort er helt gull og det vet alle, men hadde man stemt på nye produkter så hadde det etter min mening vært mer poeng med hele greia :) Årets bil feks. som flere nettsteder har, er nettopp det, årets bil.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Kunne kanskje vært spennende med årets produkt, bokstavelig talt, altså et produkt som er lansert i 2014. Jeg er enig i at Surfex og Prickbort er helt gull og det vet alle, men hadde man stemt på nye produkter så hadde det etter min mening vært mer poeng med hele greia :) Årets bil feks. som flere nettsteder har, er nettopp det, årets bil.

Samler du info om hvilke produkter som har blitt lansert i 2014 da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ser den, litt ulempe der er å vite hva som er nytt i 2014 for mange av oss, en skal være godt bevandret her om en skal vite alt som har kommet i 2014 av bilpleie. Det er såpass mange nye her hvert år at de kan nok ikke vite helt hva som er 2014 eller 2013 av produkter, samt skal sies så sliter jeg selv her med å holde følge med markedet da det kommer noe nytt støtt :D

Men tips taes i mot Krisfje, og muligens kunne vi hatt en "årets nykommer" avstemming også?

Årets Detailer har vært nevnt, men er vrient å ta, men feks årets DCN detailertråd feks kunne jo også vært noe å stemme frem her hos oss.. :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samler du info om hvilke produkter som har blitt lansert i 2014 da? :-)

Var bare en tanke, da det som sagt alle andre steder definerer årets bil, telefon, tv etc. som nettopp det, det beste produktet dette året. Må jo selvsagt gjøres litt research på nye produkter, men Gyeon har vel mye nytt, Rupes, Gtechniq :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å minske arbeidet for enkeltpersoner så kunne det blitt åpnet en tråd hvir folk skrev inn ett eller flere nye produkter fra året som de var fornøyd med, til slutt har man da en liste over nye produkter som folk her bruker. De produktene som ikke står på denne listen kan man tenke seg ikke blir brukt i stor nok grad her inne til å i det heletatt vinne, så det ser jeg på som uproblematisk. Hvis alle ser at det produktet de nevner ikke er skrevet i tråden før, så ser det ut i mitt hode som noe som er gjennomførbart. Så starter man en avstemning med produktene som er listet opp :) Dette blir hvertfall for meg mer "Årets bilpleieprodukt" og ikke "Hvilket bilpleieprodukt er du mest fornøyd med" som det er nå ;)

Gtechniq Crystal Serum, Rupes UHS feks.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Å lage enkle grupper da?

Feks årets felgrens, årets såpe, årets avfetting, årets voks osv?

Da kan jo årets nykommer (rising star) feks være en del? samt at det blir litt mer å stemme på..

  • DCN Poeng 1

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

freakshow87

Veldig vanskelig og bortkasta å prøve absolutt alt som er kommet på markedet hvert år, spesielt for sånne som meg som ikke holder på med dette hver dag. Da begrenser det seg noe hva man får prøvd ila et kalenderår. Så jeg tolker det jo dit hen at det er hva som har vært viktigst for meg ila kalenderåret da.

Registrerer jo at flere forhandlere her inne alene tar inn nye merker hele tiden, og da gjerne med et bredt sortiment så du skal ha en hinsides økonomi for å få prøved alt som er der ute B)

Deler man opp i kategorier så vil man jo støte på akkurat samme problem, men er ihvertfall et alternativ for å gjøre litt ekstra stas på flere produktgrupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Noen produkter skjønner jeg hva/hvem er, feks overnevnte, det er mer der det bare er skrevet inn et merkenavn jeg sikter til.

Skrives det feks Tynnribbe alene eller Gilde alene er det ikke lett å vite hva det er, skrives det: Gilde - Tynnribbe skjønner jeg hva det er :)

Står ikke innlegget ditt synlig der, så har jeg skjønt hva som er ment..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
einarhelge

Blir det noen kåring av årets produkt 2015?

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

                                                                         S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

                                                                         S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

                                                                         S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

                    

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør vi da klare å få til. Kan jo ikke bare hoppe over et år :)

Hadde vært gull med for eksempel:

  1. Årets Bilpleieprodukt 2015
  2. Årets Tråd 2015

Hvis det er ønskelig, og dersom det er dårlig tid for noen her i jula, så stiller jeg frivillig til å opprette en ny tråd for dette, samt å loggføre alle bidrag/stemmer fortløpende.

  • DCN Poeng 1

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Admins
truhaa

Tråd er i gang mht 2015 :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Takk for tupp i ræva Michael :) 

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
einarhelge

Jeg er spent på om det blir en kåring i 2016 også!

Kunne det vært en ide å begynt avstemningen tidlig i desember slik at vi har en vinner klar til nyttår? :fun:

  • DCN Poeng 5

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

                                                                         S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

                                                                         S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

                                                                         S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

                    

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Kommer straks :) 

  • DCN Poeng 1

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...