Gå til innhold

Rimelig Felgvoks?


Polestar_01

Recommended Posts

  • Forhandlere
polishduden

Tester btw af mint rims på vinterfelga mine nå :) er vel ikke ukoselig pris på den heller

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Du kan kanskje prøve Rain-x ruterens/forsegling. Om du bruker den til å "tørke over" etter vask, vil du ha en ganske "frisk" hinne som kan holde helt greit. Ikke den beste holdbarheten på denne, men super som et 2-1 produkt:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i, men det er ikke så normalt at folk har to like biler, så jeg gikk utifra at de var forskjellige :)

Touche.

Blir forandring på det nå :-) Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polestar_01

Du kan kanskje prøve Rain-x ruterens/forsegling. Om du bruker den til å "tørke over" etter vask, vil du ha en ganske "frisk" hinne som kan holde helt greit. Ikke den beste holdbarheten på denne, men super som et 2-1 produkt:)

Takker for svar :)

Tenker litt om jeg bruker G5 på ruta, kan jeg da ha Rainx erstatning i spylervæska, uten at det blir noe krøll på glasset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til felgbeskyttelse bruker jeg enten Swissvax Autobahn eller Gtechniq C5. Har ikke funnet noe annet som fungerer like godt til sine bruk imo. Og brukervennlighet. Vinduer bruker jeg Nanolex (skjønner ikke hvordan denne tråden klarte å få til rutebeskyttelse som #2 punkt..) som er latterlig enkelt, og holder fantastisk lenge.

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare stenge tråden om Admin vil.

Ferdig her!

Det er vel ikke slik det fungerer at man opp retter en trå for å stille spørsmål, for så og stenge tråden når man har fått svar. Man oppretter en post for å diskutere rundt emnet som feks Rimelig felgvoks, dette kan komme mange til gode i lang tid.

Annonsetråder kan stenges og tråder som bryter forums retningslinjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man oppretter en post for å diskutere rundt emnet som feks Rimelig felgvoks, dette kan komme mange til gode i lang tid.

Annonsetråder kan stenges og tråder som bryter forums retningslinjer

Jeg skjønte heller ikke poenget med å skulle stenge tråden, men den blir uansett synlig for de som søker og kan da fortsatt komme mange tilgode i lang tid selv om man ikke kan poste mer.

Trådstarter kan selv stenge tråden hvis han vil, man er ikke avhengig av mods eller admin for å gjøre dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

845 som er nevnt er denne ja. Flytende syntetisk forsegling/voks.

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte heller ikke poenget med å skulle stenge tråden, men den blir uansett synlig for de som søker og kan da fortsatt komme mange tilgode i lang tid selv om man ikke kan poste mer.

Trådstarter kan selv stenge tråden hvis han vil, man er ikke avhengig av mods eller admin for å gjøre dette.

Var jeg for streng? Min agenda av bare å holde tråden åpen :D Men han kan selvsagt stenge tråden ved å se her : Steng salgstråd når solgt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan stenge denne da jeg har funnet en tråd som går på det samme, med mye bedre svar og mer info.

trenger vel ikke fler av samme tråd?

Hvis du følger linken til Rotiform ser du hvordan du kan stenge tråden selv :)

Skal man unngå å ha flere tråder som omhandler det samme, bør man søke opp allerede eksisterende tråder og bruke de istedetfor å starte en ny. Dog kan admin slette eller sette sammen tråder hvis det blir for mye av det gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du følger linken til Rotiform ser du hvordan du kan stenge tråden selv :)

Skal man unngå å ha flere tråder som omhandler det samme, bør man søke opp allerede eksisterende tråder og bruke de istedetfor å starte en ny. Dog kan admin slette eller sette sammen tråder hvis det blir for mye av det gode.

Helt enig :) men fant ikke noe på det tidspunkt jeg trengte svar, så da hadde jeg ikke noe valg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Noen som har prøvd denne:

http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_33&products_id=269

 

Poorboys Wheel sealant (Bilnerden.no)

 

Eller felgvoksen fra Biltema?

http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Eksteriorrengjoring/Felgvoks-2000031745/

Endret av Tiller

Alfa Romeo 159 JTDm 2010

Fiat 850 Special 1971

Puch Maxi S 1972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...