Gå til innhold

Audi MMI oppdatering


alextech

Recommended Posts

Heisann!

Kunne trengt en MMI oppdatering av kart på min A5 2008 modell.

Fikk ett prisoverslag fra Møller på 4088 kr... Ikke galskap, da softwaren antakeligvis koster litt, men litt stivt var det vel...

Finnes det noen her med erfaringer/tips hvordan jeg kan få gjort dette på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AppelsinSkall

En på jobben har en Passat som er noen år gammel.

Han kjøpte en DVD for noen hundrelapper fra et sted på nettet.

Hvis det er interessant kan jeg finne webside?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på jobben har en Passat som er noen år gammel.

Han kjøpte en DVD for noen hundrelapper fra et sted på nettet.

Hvis det er interessant kan jeg finne webside?

Ja, gjerne det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kartet på disse går over cd.Du får nyeste cd med kart for noen hundrelapper. Har du cd rom i bagasjen?

Jeg tror det jeg og. Prøvde å google litt, men ble ikke helt klok på dette 3G greiene. Er jo en 08 modell.

Det er CD veksler foran. Regner med det er der jeg mater inn CDene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har navigasjon og kontroll knappene bak girspaken har du nok 2G, 3G kom i 2009 mener eg og huske, å da har du en joystick oppå knappen i midten å større skjerm.

Eg fant en gang torrent oppgradering for mmi 2g, har du sjekket hvilken du har og hvilken som er siste? Og om det i det hele tatt er noe særligt som er forbedret/endret?

Jeg tror det jeg og. Prøvde å google litt, men ble ikke helt klok på dette 3G greiene. Er jo en 08 modell.

Det er CD veksler foran. Regner med det er der jeg mater inn CDene?

De går vel på dvd som du mater i dvd navigasjon spilleren i bagasjerommet på venstre side
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har 2G. Leste litt på FISCON sine sider...

på Setup displayet står det: B8-HU 51.7.0 ... osv..

Det betyr vel at software versjonen min er 5170. Det er vel langt ifra den nyeste. Spør om jeg ikke går for oppdateringen til 300 kr via Ebay. Verdt ett forsøk ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det jeg og. Prøvde å google litt, men ble ikke helt klok på dette 3G greiene. Er jo en 08 modell.

Det er CD veksler foran. Regner med det er der jeg mater inn CDene?

På venstre side bak i bagasjerommet så er det cd rom, det er til navigasjonen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er en 08 modell så skal det være MMI 2g. Da er det en dvd oppdatering. Stygt å si det men den ligger ute på piratbukta....

Er det MMI 3g, så må man på møller for å aktivere software. Selv om man finner software på nett så fungerer det ikke. Dette gjorde jeg i sommer på min A6. Kostet ca 3300,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...