Toalmar

Hvilket Poleringsmiddel til MB Obsidian Black

Hei

Hvilet poleringsmiddel og puter skal jeg kjøpe for min Mercedes med Obsidian Black

Ønsker ikke å kjøpe masse forskjellige produter, men det som noen vet funker greit

Skal legges med en DA maskin.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er du som eier den 2012 mod. C-klassen fra MBentusiastklubb, regner jeg med den er i god stand. Da trenger du ikke å kjøre på med det groveste. Jeg ser du nenver at du skal "legge" produktet med DA-maskin. Ved bruk at dette uttrykket høres det ut som du skal legge voks med maskin.

For polering på nyere biler som er i god stand pleier jeg å benytte Scholl S30+ med oransje pad fra samme merke. Deretter legger jeg voks for hånd, som regel Swissvax Shield, Mirage eller Collinite 845. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan også bruke Scholl S17 hvis du føler at S30 ikke tar nok.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rupes UHS eller Menzerna 2500 :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er du som eier den 2012 mod. C-klassen fra MBentusiastklubb, regner jeg med den er i god stand. Da trenger du ikke å kjøre på med det groveste. Jeg ser du nenver at du skal "legge" produktet med DA-maskin. Ved bruk at dette uttrykket høres det ut som du skal legge voks med maskin.

For polering på nyere biler som er i god stand pleier jeg å benytte Scholl S30+ med oransje pad fra samme merke. Deretter legger jeg voks for hånd, som regel Swissvax Shield, Mirage eller Collinite 845. :)

Det er riktig antatt, det er bilen min.

La igår Collonite 845 for hånd etter en ordentlig vask.

Ser at det trengs å ta bort noen vaskeriper så derfor spørsmålet

Takk for svar.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der du polerer vil voksen du har lagt forsvinne, så der må du da legge på nytt. Men det visste du kanskje fra før

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive