Gå til innhold

Vokspåføring..


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Hva foretrekker dere andre??

Jeg foretrekker å ta det rett i hendene og varme opp voksen der før jeg gnir den på, synes også det blir lettere å få ett tynt og jevnt lag ut av det, samt at jeg synes voksen blir lett å jobbe med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Håndpåføring fungerte fint på min Audi lakk som er hard. Men synes det er vanskelig å varme den opp nok. Har også påført den med et stoff bit fra en oppklippet pen-skjorte og det fungerer bra. Men kanskje ikke helt etter boka ? Det er vel ikke alt det finnes fasit svar på. Tror man må finne hva som funker best for en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk aldri prøvd å legge pasta carnauba for hånd siden jeg stort sett har brukt flytende, men tenkte jeg skulle teste MG16 på hard lakk for hånd..

Pleier dere å "kose" voksen ut, eller "klaske" den på som jeg ser mange gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

def pad... even coat applicator pads fra Meguiars er prima å legge på voks med, som en klar nr to er German applicator pads, bruker nok mer voks, men HEI, en skal jo holde hjulene i gang hos voks produsentene også, kan jo ikke være SÅ kjip da ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

def pad... even coat applicator pads fra Meguiars er prima å legge på voks med, som en klar nr to er German applicator pads, bruker nok mer voks, men HEI, en skal jo holde hjulene i gang hos voks produsentene også, kan jo ikke være SÅ kjip da ;)

Enig der ang. Megs sine pads.. Swissvax sine er også gull..

Jeg har også prøvd MF pads for å legge på voks, og det funker det også.. Men ej fikk en følelse av at det gikk med mer voks med MF pads? Vertfall når det gjelder hard voks..

Det neste blir å prøve å legge på for hånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enige med truhaa der.. Den even coat applicator pads fra Meguiars er sykt digg :P

X2

Har prøvd å legge voks med bare hendene flere ganger, men kommer nok til å fortsette med å bruke app.pad.

Mulig at det er "teknikken" som stinker, evt. er det bare en smakssak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

prøvde en ny applicator som jeg kjøpte fra cleanyourcar her om dagen (http://www.cleanyourcar.co.uk/accessories/ultimate-german-applicator/prod_280.html), ultimate german applicator, den var fin, men bruker mest Even Coat, den er digg ;)

Har lagt på Victoria for hånd, men gikk liksom over til applicator igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...