JosteinN

Test: Trafalgar trigger sprayflaske

Har lenge leita etter gode og rimelige sprayflasker som tåler sterke kjemikalier.

Jeg synes det er dyrt å bruke opp til 200,- på ei spruteflaske, da en slik en ofte for meg er forbruksvare. Bruker de til alt mulig, noen ganger blir de gjenglemt, gitt vekk som prøve osv osv.

Kom derfor borti noe som heter Trafalgar Chemicals. De er leverandør av alt mulig innen bilpleie. Og de tilbyr 750ml spruteflaske med trigger for £2.39. Så ca 30,- for ei komplett spruteflaske anser jeg som svært billig. Bestillte 6stk, hatt de i bruk nå ca 2mnd. Har til nå ikke fått noen lekkasjer med verken IronX eller prikkbort.

De har enkel justering og et godt sprutebilde, samt at de er svært sparsommelige med produkt.

Har ikke fått tatt noen bilder i aksjon, men skal få tatt noen.

Pros: billige, tåler kjemikalier.

Neg: litt tung sprutmekanisme når du bruker den f.eks rundt en hel bil.

Link: http://www.trafalgardirect.co.uk/

6ba358fd0667e71b2d0e62cde3e2b151.jpg

Endret av JosteinN
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem selger da? kloden er full av rimelige alternativ, kjøpte en G technic spray flaske, den tålte 1 (ET stk) pump før den havarerte

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem selger da? kloden er full av rimelige alternativ, kjøpte en G technic spray flaske, den tålte 1 (ET stk) pump før den havarerte

Det var rart. Min har holdt over et år
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine holder og tåler alt av kjemikalier.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Gtechniq Heavy Duty brukes med Monopol Silikonfjerner, og den dreper alt annet av flasker jeg har prøvd den i. Inkludert Atomiza Chemical.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å legge inn link, er nå lagt til.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive