uno

Alfa Romeo 159 Ti trenger kjærlighet før vinteren

Hei, kjære detailere som kan så mye om mangt.

Jeg har en sort Alfa Romeo 159 Ti som (grunnet ødelagt rygg, nyfødt sønn, nyinnkjøpt ølbryggeutstyr, etc., unnskyldninger-unnskyldninger) er på grensen til å bli konfiskert av Autovernet på grunn av vedvarende omsorgssvikt. Ja, for det er vel det bilvarianten av barnevernet heter?

Er det noen som kunne tenke seg å gjøre den fin for vinteren? Hvis det er aktuelt, kan vi godt avtale en tokomponentløsning – vinterklargjøring nå og en mer forfinet og grundig sommerklargjøring når plussgradene melder seg igjen og veisaltet er borte.

Budsjettet mitt er ikke ubegrenset, men noen høvdinger skal jeg kunne avse. Har investert i litt utstyr selv, som foam cannon og Nilfisk-spyler, bøtter med gritguard, PB, Surfex HD og så videre, men har dessverre ingen oppvarmet garasje å stå i for å bruke utstyret, kun utendørs. Ikke har jeg poleringsmaskin heller (enda, i hvert fall), så min kjære Alfa trenger nok både clay og polish.

Tilbakemeldinger på hva jeg bør gjøre og hva jeg ikke trenger å gjøre i denne omgang mottas med takk.

Hvis noen er keen på å gjøre en Alfa fin, vennligst ta kontakt. Vedlagt er bilde av bilen slik den så ut da den var blank. Nå er den grå av dritt og møkk etter en skikkelig dritthøst værmessig …

Edit: Kanskje greit å nevne at jeg holder til i Oslo!

post-8468-0-71780900-1416501490_thumb.jp

Endret av uno
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bor du da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk flott bil. Men, hvor i landet står dette smykket?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D’oh! Etter et kjapt panneklask redigerte jeg innlegget og la inn mitt bosted. Utrolig hvor lett det er å glemme sånt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, da melder jeg meg som uaktuell :-)lykke til med et smykke av en bil!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, da melder jeg meg som uaktuell :-)lykke til med et smykke av en bil!

Takktakk, er råfornøyd med Alfaen! Ikke bare ser den nydelig ut, men den kjører kanongodt, har supre skinnseter og kjøremiljø, og har plass til barn og barnevogn i tillegg. Eneste jeg savner er mer finvær, men det er ikke Alfaen sin skyld.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pm sendt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive