vetting

Nye felger, lite hakk...

Har kjøpt nye felger på nett. Når jeg pakket de ut så jeg et lite merke på en av felgene. Det er ikke stort, og ses ikke så godt på avstand. Ser ut som den har ligget på en liten stein. Men jeg vet jo det er der, og det er irriterende (for oss detailere som er intressert i utseende). Vet ikke om jeg skal ta det opp med firmaet jeg kjøpte felgene hos, iom det sikkert blir mye jobb for en liten bagatell.

Hva ville dere gjort?

Et par bilder, beklager mobilkvaliteten:

4D76EBBF-B6B3-426E-8781-D533AD5ACE2E_zps

C3973C16-0D71-477E-B14A-C5D1FB958DAD_zps

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta det opp med de. Felger skal være behandlet slik at de er uskadet, ihvertfall frem til montering om ikke annet. (ikke at det bør skje så mye der eller) Tøffe Brock felger, hvilken bil skal de på?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt tenkes dette har skjedd under frakt.

Takker :) De skal stå på en 11 Skoda Superb STV. Iom at dette er sommerfelger, blir de ikke montert nå. Til våren skal de vaskes og legges beskyttelse på også før de monteres. Så jeg blir ikke å ta ordentlige bilder av dem enda :)

Endret av vetting
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke alene her for å si det sånt ;)

Jeg ville tatt det opp med firmaet ja!

Som et eksempel: Kjøpte en gang felger som kostet ca 10000kr stk bare felgen. For en er det lite for andre er det VELDIG mye. Under montering på min bil med dekk som også skulle kjøpes av de, var en person "litt" uheldig med maskinen. Det ble produsert noen hakk i felgen som ikke bør være der. Jeg nektet å ha de på bilen da firmaet nektet på at de selv hadde skadet felgen. Too bad og shit happens, men jeg monterte selv gamle hjul på bilen og kjørte uten å betale for noe. Når de i tillegg hadde 0 interesse i å innrømme at man alltid kan være litt uheldig og uoppmerksom så fikk de rett og slett lov til å selge den felgpakken til andre :)

Endret av _Makki_
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sendt mail, så får vi se hva de sier...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er nytt hjul på vei, og de tar imot det hjulet med skadet felg :) flott kundeservice!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må gjerne dele navnet på sjappen du handlet hos :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

byttdekk.com :)

De hadde gode priser på mitt favorittdekk, Pirelli Cinturato P7.

Nå får jeg også et 3. sett felger. Da har jeg sommerfelger, høst/vårfelger hvor jeg bruker piggfrie vinterdekk og vinterfelger hvor jeg bruker piggdekk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive