FrederikOslo

FOMA MIMO

Jeg er helt fersk i dette faget og bruker mest tid på egen bil enne så lenge og vil gjerne kjøpe en støvsuger som suger vann og tørt og leser at mange anbefaler FOMA MIMO. Er det noen som skal selge en brukt modell eller noen som har gode tilbud på denne fra butikk om dagen ?

Innspill mottas med storr takk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mimo er en liten rensemaskin, tilsvarende RG2000 eller "SS maskin" som b.la. Bilnerden selger. Fordelen her er at den kan sprute såpevann (eller rent vann) mens den suger, så du sparer tid og krefter på å rense tepper og tekstiler.

Trenger du bare en tørr/våtsuger får du brukbare maskiner til godt under tusenlappen. Noen av de aller billigste kan være greit å skygge unna. De minste fra Kärcher og Nilfisk er i hvert fall trygge valg som du ofte kan finne veldig billig på coop obs, byggvarekjeder og lignende.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våtsuger er helt greit om du skal rense nå og da. Men det er stor forskjell på en rensemaskin og våtsuger.

Jeg ville gått for mimo, ev dyrere med en gang og ikke kjøpe de "billigste". De har som regel stusselige koblinger og korte slanger etc..

Jeg ville heller kjøpt en god våtsuger enn en "dårlig" rensemaskin..

Bare mine tanker om temaet og ikke noe fasit:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det flere meninger og gode råd. Jeg ser for meg en suger som kan brukes i husholdningen men ideen kommer fra at jeg vil bruke den til bilen selvsagt. Jeg har sett på de rimelige rensemaskinen som er til salgs type RG 2000 men litt usikker.

jeg får avvente litt, det er snart jul og MIMO står enn så lenge på listen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive