Gå til innhold

Tilbakemeldingstråd til Blankbil.


truhaa

Recommended Posts

Fikk min førte pakke fra Autoglaze i dag med varer fra Max protect og noen mikrofiber:wub: Boy oh boy! :wub:  

Veldig bra kundeservice, de var veldig flinke til å oppdaterer meg under veis. Ekstremt bra pakket:thumbup: 

 

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Blankbil AS

Fikk min førte pakke fra Autoglaze i dag med varer fra Max protect og noen mikrofiber:wub: Boy oh boy! :wub:  

Veldig bra kundeservice, de var veldig flinke til å oppdaterer meg under veis. Ekstremt bra pakket:thumbup: 

 

Hyggelig at du er fornøyd. Om du lurer på noe, ikke nøl med å kontakt oss :)

Max Protect Certified Car Care Center

 

www.blankbil.no

 

Blankbil på Facebook

Max Protect Norge på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eneste eg har noe å utsette på, så er det betalingen, at det kun er ett alternativ. Eg får sjelden til aldrig til å betale på den måten, så må få andre til å betale for meg, ellers heilt kanon!

IGL Kenzo master installer

 

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Sertifisert Polishangel Bilpleier.

 

 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Blankbil AS

det eneste eg har noe å utsette på, så er det betalingen, at det kun er ett alternativ. Eg får sjelden til aldrig til å betale på den måten, så må få andre til å betale for meg, ellers heilt kanon!

Hei :)

Tenker du betalingsløsninger som Paypal og Klarna? Vi har bevist ikke valgt slike løsninger av både praktiske og økonomiske grunner. Om du ikke ønsker å bruke DIBS som betalingsløsning kan du sette opp en liste på mail og forhåndsbetale på vår konto? ;)

Max Protect Certified Car Care Center

 

www.blankbil.no

 

Blankbil på Facebook

Max Protect Norge på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler ikke bilpleie på nett om det ikke tilbys Paypal, og jeg er nok ikke alene. Dette gjelder andre ting også, blir bare tull uten Paypal når jeg har DNB som bank. Så at det er uøkonomisk for en bedrift å ha Paypal, tviler jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden
Jeg handler ikke bilpleie på nett om det ikke tilbys Paypal, og jeg er nok ikke alene. Dette gjelder andre ting også, blir bare tull uten Paypal når jeg har DNB som bank. Så at det er uøkonomisk for en bedrift å ha Paypal, tviler jeg på.

Å bruke Paypal eller å taste inn kredittkort info blir vel det samme? Jeg har også DnB derfor jeg spør.

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Tenker du betalingsløsninger som Paypal og Klarna? Vi har bevist ikke valgt slike løsninger av både praktiske og økonomiske grunner. Om du ikke ønsker å bruke DIBS som betalingsløsning kan du sette opp en liste på mail og forhåndsbetale på vår konto? ;)

ja,eller slik som bilnerden har, at man får faktura på mail,og når de har pengene så sender de det, det kan jo umulig koste så mye, annet en ekstra administrasjons arbeid muligens.

IGL Kenzo master installer

 

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Sertifisert Polishangel Bilpleier.

 

 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg handler ikke bilpleie på nett om det ikke tilbys Paypal, og jeg er nok ikke alene. Dette gjelder andre ting også, blir bare tull uten Paypal når jeg har DNB som bank. Så at det er uøkonomisk for en bedrift å ha Paypal, tviler jeg på.

Da hadde jeg byttet bank...

Det koster faktisk ganske mye for en bedrift å tilby PayPal, da de skal ha en vesentlig andel av kaken for betalingsformidlingen.

  • DCN Poeng 3

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Blankbil AS

Da hadde jeg byttet bank...

Det koster faktisk ganske mye for en bedrift å tilby PayPal, da de skal ha en vesentlig andel av kaken for betalingsformidlingen.

Ja, PayPal er en dyr løsning og vi ønsker å holde kostnadene nede, derfor ikke hensiktsmessig for oss å tilby dette.

Max Protect Certified Car Care Center

 

www.blankbil.no

 

Blankbil på Facebook

Max Protect Norge på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Whaaaat?  Tommelomt for 3D Eraser? Finner ikke i nettbutikken,  jeg som er blind eller ute av sortimentet?

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaaat?  Tommelomt for 3D Eraser? Finner ikke i nettbutikken,  jeg som er blind eller ute av sortimentet?

Leita etter den selv for et par mnd siden, hadde jo SÅ lyst å teste den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

3D eraser kommer på lager så fort 3d bestilling er i hus. Forhåpentligvis i slutten av måneden :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å bruke Paypal eller å taste inn kredittkort info blir vel det samme? Jeg har også DnB derfor jeg spør.

Med paypal lagrer du dine info så då slipper du å taste kode så litt lettere er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Max Protect Silk Coat. påføring av denne i kaldere vær som det er nå. Mulig eller ikke? Trenger noe som holder en stund da jeg ikke har noe varmt sted å påføre Finis:0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden
6 minutter siden, tjafsaren skrev:

Max Protect Silk Coat. påføring av denne i kaldere vær som det er nå. Mulig eller ikke? Trenger noe som holder en stund da jeg ikke har noe varmt sted å påføre Finis:0

Tenker du på å stå utendørs? kan brukes direkte etter nedvask og som drying aid. Du får lengst holdbarhet etter en skikkelig nedvask. Men ikke noe problem så lenge bilen er tørr og det ikke er minusgrader :) Ville dog vurdert en vaskehall for komforten og temperaturens skyld :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

1.klasses service da Posten klarte å rote vekk pakken underveis. Jeg ble kontaktet og informert at ny pakke ville bli sendt neste virkedag. Fikk også noen prøver med 3D HD. 

Autoglaze-Posten: 1-0 :D

 

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Finnes ikke noe billigere fraktmetode? Tenkte kun å bestille inn 1 flaske Autoglaze Ultra 1ltr. og 150,- kr for frakt virker litt stivt da produktet kun koster 69,-

Har hørt mye bra om Ultra så vil helst bestille inn fra dere, men når det blir billigere med Prickbort pga. fraktpris må jeg nesten gå for den istedenfor...

- Nissan 200SX S14a 2.0T (Solgt)

Mazda MX-5 NB 1.8 (Solgt)

Ford Puma Coupé 1.7 (Solgt)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden
Finnes ikke noe billigere fraktmetode? Tenkte kun å bestille inn 1 flaske Autoglaze Ultra 1ltr. og 150,- kr for frakt virker litt stivt da produktet kun koster 69,-

Har hørt mye bra om Ultra så vil helst bestille inn fra dere, men når det blir billigere med Prickbort pga. fraktpris må jeg nesten gå for den istedenfor...

Vi spanderer faktisk en del av frakten. Det er desverre dyrt å sende ting. Dog er du hjertelig velkommen til å hente hos oss etter avtale :) Eventuelt legg til mer på bestillingen din ;)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...