Gå til innhold

Voks


Reodor

Recommended Posts

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Onyx er en veldig bra voks, og hadde jeg bodd et sted med litt mildere vær og føreforhold ville jeg anbefalt den - evt. om du har en "sommerbil" :) Her i Norge vil jeg nok likevel anbefale deg å gå opp på Saphir eller Shield (m/teflon) da de er såpass mye sterkere og tåler forholdene bedre. Disse er jo også premium vokser og vil gi et bedre sluttresultat også :)

PS; Husk også at voksen er veldig drøy og lett rekker til minimum 10-12 runder på en normal str bil (jeg selv har min 20 runder, Ketil også) - så merkostnaden pr gang er liten.

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Jeg forsto det som en voks som beskytter, samtidig som den gir et godt resultat... Men om du tenker på at den skal ha rens i seg eksempelvis, så har jo ikke våre vokser det (men det er du kanskje klar over?).

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Et godt valg, du kommer til å bli veldig fornøyd der :) Pakkes i helgen og leveres posten på mandag morgen!

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du all in one?

Tenkte på en voks som ikke er spesifik en type lakk.

Et godt valg, du kommer til å bli veldig fornøyd der :) Pakkes i helgen og leveres posten på mandag morgen!

:D :D :D

Concorso Voksen

Hva anbefalles 1 eller 2 lag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Jepp, sant som Arnfinn sier; To TYNNE er mye bedre enn ett tjukt - da lander bare det meste i kluten... Bedre dybde og glans, samt bedre holdbarhet.

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommelfingerregel er: ALLTID to strøk voks.

Første strøket fyller igjen lakken etter lakkrens,andre strøket legger beskyttelse på toppen og gjør at voksen varer lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommelfingerregel er: ALLTID to strøk voks.

Første strøket fyller igjen lakken etter lakkrens,andre strøket legger beskyttelse på toppen og gjør at voksen varer lenger.

X2

..og fyller igjen eventuelle områder der voksen har reagert med underlaget, slik at man får "helligdager"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

og tredje laget bare for b-b-blingen det gir ;)

Voks svetter litt etter at den er fjernet, så et drag over bilen etter noen timer er også greit for å fjerne det som er "svettet" er også greit.. men ikke la bilen da stå ute mht støv ol, men inne i en garasje, det er ikke noe must å gjøre det, men anbefalt fra lag 2 til eventuelt lag 3...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Funker det!

Har lagt den oppå MG21 2.0, det funka det :) Men om det ga noe penere resultat er jeg ikke så sikker på da..

Har gjort det selv et par ganger, og mener jeg fikk mer dybde i metallic'en da, men så er det det med øya som ser også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...