Dette er et populært innlegg Audi S8 4 829 Skrevet 12 November, 2014 Dette er et populært innlegg Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 (endret) Dette er en audi Q3 2014 10000km Brilliant Sort (LY9B) som eier har vert uheldig når den vart parkert ved et skipsverft og fikk da dekket hele bilen med hvite malings flekker L så vart avtalt at eg skulle gjøre et forsøk denne fri turen her, noe som fikk vise seg at det ikke skulle bli en enkel oppgave! slik så den ut ved ankomst. Her kan man godt se malings flekker. Der var en trasig steinsprang skad også, forstår ikke hvorfor det skal være hvit grunning det viser jo så sabla godt hehe Vasken denne gangen tok eg litt lengre virke tid med hvert produkt i håp om at det kunne være med på å løsna flekkene lettere, starta med Prickbort som fik virke i ca 15 min Hadde på felg rens i samme slengen som da vart Nanolex sin Her står den og jobber godt Blandet så skumkanonen med ren autofoam og justerte blandeskruen til ønsket skum. Måtte jo få testa ny høytrykk spyleren også funket meget godt Så vart surfex sprayet på 1:5 denne fikk stå i 15 min ca Da starta eg med å skrubbe litt dekk sidene Etter dei vart vaska så vart det en ny runde med skum før eg gikk over med kost rundt pakninger og andre trange plasser Bruker ikke heilt denne rekke følgen til vanlig men ville prøve å ha bilen våt og mye kjemikalier på under en lengre periode for malingsflekkene sin del, sprayet på corrosol men den fant svært lite Her vart bøttene blandet ene for berørings vask, den andre for felgene Felgene vart vasket så godt det var mulig på innsiden også, med tanke på coating senere. Berørings vask startet oven fra og ned Jo da måtte frem med trappen denne gangen også så man kommer til lettere. Kjørte bilen rett inn i garasjen for så å starte clayingen inne med godt lys, har en anelse at dette vil ta litt tid Joda dei kommer godt frem over alt på bilen sidene,vindu tak støtfangere etc Blandet så opp en bøtte med ONR for lube, planen var en halv bøtte men så var det blandings forholdet som totalt sviktet hehe, tok dobbelt så mye såpe en det eg skulle ha så da måtte eg bare fylle etter med vatn. Her er da verktøyet for å ta knekken på lakk flekkene, hadde både i medium og fine grade, startet med den blå hansken som er medium Bare å dyppe hansken i bøtta snu handflaten spre lube utover før du starter å claye banelene. Det blir bedre, det var som å holde på med sandpapir, måtte jobbe lenge for å fjerne med medium hansken, det satt meget godt fast. Jobbet systematisk, tørket for å se om eg fikk fjernet men lakken sugde til seg støv så var ikke en lett jobb å følge med om du fikk fjernet alt. Halve panser ferdig Dette tok for lang tid, frem med Medium hansken som da er gul Her blir det mye marring, som også kommer av at lakken hadde mye appelsin struktur i lakken. Ikke alle panelene som var like enkel å jobbe på, her brukte eg den blå. Alle vindu hadde mye lakk på seg også. Så vart det taket til slutt Denne vart akkurat kjøpt inn fra Concours, meget god lakkdybdemåler dette J calibrering før den vart tatt i bruk. Fine ferdier så klart på dei fleste panelene Litt mindre på noen plasser på panelene på sidene Tok noen bilder av tilstand uten tanke på all marringen da hehe Her var det en del dype riper. Det har nå vert kjørt maskin før her ser eg, men virket som det var bare et par plasser slik som dette Så var det tid for litt kombo testing, denne lakken her er meget spesiell å jobbe med, når man setter led lykta på den så er det som du lyser rett gjennom lakken og den minste ting blir visende i lakken. Starta med Meguiars MF pads og gul rupes Test område Så wipe down Ja såg faktisk ut som det funket ok dette, litt små riper igjen virket det som. Men litt mer bruk med led lykta oppdaget eg mikroriper! Så prøvde med blå uber og SF 4000 Ja bra resultat ser det ut som Blir bra dette Mye kurver og skarpe knekker på panelene, ikke like lett å få putene til å ta godt nokk så man fikk fjernet all marringen, så rupes mini vart ofte brukt. Var faktisk meget har lakk og i tillegg sykt følsom for mikroriper, så måtte leite frem nye MF kluter. Eg grov polerte hele panseret først delte det opp og polerte meg videre til hele panseret var ferdig, ventet så til det var heilt nedkjølt før eg startet og buffe for å se om det hjelper mot mikroriper. Men denne lakken oppfører seg litt rar når det gjelder fjerning av polish samme hvor mye man buffet så vart det som et slør over lakken som ikke ville forsvinne, når man såg på lakken uten led såg det supert bra ut, med en gang led lykta kom frem kunne man lett se et slør av en tynn film som man ikke hadde fått fjernet, det måtte flere ganger med wipe down for at det skulle bli bra, og jo da da dukket det også opp mer mikroriper phuu Såg bra ut ved første sjekk men tok man da led lyset og vandret litt kunne man lett se mikroripene L fikk ikke det frem på bilda ser eg dessverre. Så her må man teste mer, laget meg et nytt test om råde Oppe til venstre vart det testet med blå uber, høgre side vart det S30+ og oransje. Nede til venstre, hvit rupes og hvit pute, høgre side blå 3M og blå 3M polish Maskinen eg brukte nå var Rupes duettoen Slik som eg vurderte det nå så var der hvit rupes som ga det beste resultatet her. Og S30 var den som laget mest mikroriper, ser at bilda ikke vart så bra for å få frem dette dessverre. Så da kjørte eg over hele panseret enda en gang med hvit rupes, fant ut at max fart ca 5 pass så rett av ga det beste resultatet. Så frem med denne for å sjekke at tempen var helt nede før eg startet å buffe. Tok en test med å ikke vente til tempen var nede, det laget mye mikroriper det hehe. Men ikke rupes hvit heller klarte å få bukt med mikro ripene, frustrasjonen vart bare verre og lite bilder er nå tatt , men prøvde mye rart av komboer og maskiner, testet både kestrel maskin og to hodet maskin og mangen forskjellige puter eg hadde liggendes Fikk mangen gode tips som vart testet, men fikk rett og slett ikke mikroripene bort. Hele 12 timer med testing denne dagen holdt eg på før eg bare ga opp og tok kveld! Neste dag droppa ej panser og startet heller på ei dør hehe Her var det eg testa denne gangen. Kjørte først med blå mf pute og gul rupes, etter det en runde med gul rupes og gul MF pads Avsluttet så med blå uber og SF4000. Men for å se om eg klarte å komme meg unna mikroripene så blandet eg en bøtte med surfex og en med rent vann. Vasket så over med surfex etter fulgt med rent vann Så tørket forsiktig over Dette ser faktisk meget bra ut Så tok hele døren slik med denne fremgangs måten, men dette tar tid! Så ut i sola, prøvde å ta bilde av mikroripene men viser ikke noe på bildet ser eg men der var en del L På dette tidspunktet så ringte eg til eier og fortalte om problemene eg hadde og levering på fredag ville bli umulig å få til, sa også at han hadde en steinsprut på venstre fremskjerm, han ville legge i lakk så han fikk lakk koden og så skulle han ordne lakk å ta seg en tur, planen var å legge coating på denne bilen men eg vart rett å slett usikker om det var noe lurt siden eg hadde så mye problemer, men eier sa han ville helst ha coating, så eg sa eg skal vurdere det igjen senere i prosessen. Eier sa at det ikke var noen problem at eg kunne ha den til søndag Men så fikk eg et nytt tips om å teste gul rupes og Swissvax CFP denne hadde eg ikke testet fordi den sto i ei anna hylle en resten av polerings midlene, dette vart testet men ga litt mikroriper men ikke så mye som før, så da testa eg med denne som da ga desidert beste resultatet til nå Endelig løsnet det etter 18 timer med testing! Ny test på panser J denne var mye lettere å buffe, la ikke en hinn/slør igjen som alle dei andre produktene eg hadde prøvd, å det var ikke få hehe Noe måtte gjøres for hand også Men måtte jobbe pnel for panel grov korrigering, så siste steg for så å se om det vart bra nok, måtte ofte kjøre grov steget flere ganger før eg fikk ønsket resultat, det vart kjørt med rupes 15 og lilla pad og Fg400 Byttet ofte pads og rengjorde for hver runde Blåste rent for hver runde for å fjerne grov støv før fin polering, dette er ikke den fremgangs måten eg bruker til vanlig, men hadde ikke noe valg for å få det resultatet eg ønsket. Dette tar mye tid Det kommer seg, vart ikke 100% men klarte rett å slett ikke å få det bedre til, å det irriterte meg! Enda en runde med hvit og SV CFP Ser litt lyser på livet da der ser eg hehe 50/50 speil 50/50 skjerm Måtte hele tiden passe på varmen før buffing 50/50 dør Denne lakken sugde til seg støv hele tiden, verste eg har opplevd. Så en runde på taket også, tok hele så ventet til det var ned kjølt Rupes duetto er en god maskin, den vart brukt til siste steget Men slet med kurvene på dørene og ikke minst hjulbuene mye vinkler ikke lilla puten klarte å ta så eg bytta over til gul Uber og FG400 den var mye mer behaglig og bruke på denne bilen. Fjerning av støv fra poleringen vart gjort på hver runde. Støvet en del på fin steget også Rupes mini på trangere plasser som her, maskerer godt opp så man slipper å være super nervøs for å komme borti lister etc 50/50 B stolper Bak luke og støtfanger tar alltid lengre tid en eg trur hehe Baklykter fikk seg en runde også samme kompo som fin steget Jobber meg rundt, blankt blir no det På med staget så det blir enklere å jobbe Så var eier innom med lakk, eg viste han litt hva som var problemet og vi diskuterte dette med å kanskje legge voks siden eg følte eg ikke hadde heilt kontroll på denne lakken, men vi vart enige om å prøve å gå for coating, så da vart det bestemt. Prøve å fylle i lakk på denne da Renset da med denne først Tok og blandet en liten dråpe med klarlakk også. Litt trasig plass akkurat på toppen av knekken Etter ca 1 døgn så var den krympet litt under så det beste hadde vert å tatt en runde til med lakk men rakk ikke det dessverre. Høvla lett over med denne for å få den plan på nedsiden der den hadde seget litt. Så vart det en runde med polering. Vart mye bedre dette Så var det bare å polere videre 2-3 ganger eg fikk disse merka her, virket som det var fra grov poleringen, så måtte gå en ekstra runde før fin polering Det blir jo litt bedre da 50/50 bak fanger 50/50 Der var en del dype RDS som eg måtte jobbe ekstra med på flere av panelene 50/50 dør Holdt nesten på å glemme disse her også Ja tok tid å polere her også, mye vinkler som ikke var like lett å få bra Der var fortsatt noe RDS på panser spesielt i kurvene opp mot knekken, så måtte til med 2 straffe runder her også. Sa meg fornøgd med dette. Vart en del små puss på disse også Så var det tid for LSP som da vart Max Protect som eg har kjøpt fra Autoglaze.no Men først 3 runder med Monopol silikonfjerner for å være sikker på å få bort all oljen etter poleringen. Så var det Max Protect v1 denne på førte eg et helt panel i slengen, plaserer bare svampen over flasken og rister en gang opp flyt svampen lit til sides riste en gang, dette gjør du ca 3-4 ganger, ved påføring skal det ikke gjøres i sirkel men i korte raske bevegelser til du har dekket panelet. Så får den haze i ca 7-10 min i rom temp på 18 grader Så buffer eg av, snu ofte mf kluten og skift ofte, bruker alltid å gå over med en ny mf klut etter man er ferdig å buffe, vær nøyen med å fjerne, det er meget fort gjort at man drar med seg over på det andre panelet og det kan vises godt og ikke rå å fjerne seinere. Når eg påfører dette og buffer så liker eg å ha vanlig lys men man må gå over med led lampe ved buffing, såg at eg fikk også problemer med coatingen, at det vart som en hinne som måtte buffes ekstra godt for å fjerne, det hadde eg ikke problem med sist gang eg la denne så denne lakken her er bare ikke min venn. Dette tok enda mer tid, så enda en gang måtte eg ringe eier å høre om det var greit at den fikk stå til mandag måtte ha mer tid på meg….. Her kan dere se hva som kan skje om du glemmer og buffe bort det som kan komme over på det panelet som du er allerede ferdig med, denne kan du ikke se uten du bruker ledd lykten. Så lurer på om eg skal kjøpe meg en hode lykt til akkurat denne jobben var litt travelt å buffe samtidig som du brukte lykta for søk etter gull Så fikk coatingen stå i 3-4 timer før eg skulle legge Max protect v2 denne binder seg fortere til lakken en v1 så her skal man ikke vente men starte og buffe av med en gang. Men her dukket det opp nye problem, her også vart det som et slør som dannet seg når eg skulle buffe bort produkt restene av coatingen og hele bilen var super statisk, dro til seg støv og når eg måtte buffe så mye så startet coatingen å herde å det medførte til at MF klutene startet å loe ! Så fikk eg et tips om å vente kanskje enda lengre så sikker på at V1 var ferdig herdet, så startet enda en gang etter ca 8 timer, kjørte også porten opp så fikk ned tempen fra 15 grader og ned på 10 grader ca Det vart ikke mye bedre men fant meg en måte som eg klarte å buffe av til et ok resultat, men eg måtte bruke ny påførings svamp på hvert panel + 3-4 mf kluter per panel ! startet klokka 8 på morgenen og vart ikke ferdig før 03:30 Så da var det bare å slå av lyset, men dro av litt teip og tok et bilde først. Neste dag var det vindu vask og coating av disse, testet litt forskjellige rute renser. Ned med vinduene så fikk tatt på kanten også, vasket med MF kluter for glass og tørket med blått lofritt papir Så var det tid for Nanolex glasspolish jobbet dette godt inn slik ar ruten blir ren, for at man skal få et godt feste for coating Så Nanolex glassrens Da var det på tide med Max Protect Glass coat, denne påføres i sirkler 2 strøk på toppen av 1strøk. Etter ca 10 min så buffer eg av med å bruke IPA men har enda ikke klart å kjøpe meg det så måtte bruke Menzerna top inspection. Blir enklere å holde rutene rene nå, fremruten vart ikke behandlet, det gjør eg kun om kunden ønsker dette. Så var det felgene da som skulle behandles, opp med løftebukken, tok ca 12 min til bilen var på plass. Måtte vaske en ekstra gang på innsiden på alle felgene. Så 2 runder med monopol silikonfjerner Så var det test av Max protect v3 alle felgene fikk 2 lag med dette, 2 strøket vart på ført 3 timer etter 1. Siden tempen i garasjen var ca 18 grader ventet eg 3 min før eg buffet av. Så tok eg en runde herfor ekstra shine og disse fikk også Max Protect v3 Plast fikk SV protecton matt Bare bones på i hjulhus der det var plast Tok en shine under her også Så vart det en runde med SV pneu på dekk Alle boltene vart dratt til med moment. Inn i dørkarmer vart det vasket og fikk så LSP som vart shield Alle pakninger fikk SV seal feed Grillen behandlet eg med SV shield Noe eg la merke til var at noen hadde prøvd å gjøre rent denne her, fikk en liten mistanke om hvor dette hadde skjedd når eg fant denne. Var ikke så lett å få den ren, tok litt tid men vart bra til slutt. Var dritt vær ute men vart opp lett så rakk å ta et par bilder ute før det startet å regne, men etter det så skulle eg ta på siste steget som da er Max protect Silk coat som skal bare være en kose jobb, men jaggu fikk eg problemer her å! sprayet på mf kluten spredde det utover buffet av på med ny Mf klut buffet over, jaggu laget det seg en hinne her også, man kunne se at den forandret restning når eg buffet den! Dette har eg heller ikke opplevd før. 4 timer til bilen skulle hentes! Kjente at eg måtte sette meg ned å bare lytte litt nermere på den teksten på sangen som har godt på radion her hver dag! http://www.youtube.com/watch?v=FprL03DtCuM Så var det bare å teste mer, testa med flere forskjellige MF kluter men neida samme resultat. Men heldig vis så fant eg en løsning på dette også, laget en MF klut dunket i kaldt vatn vasket fint over uten press 3-4 ganger tørket så over med 2 nye mf kluter og den siste buffet eg fint over. Yes! Her er etter en vaske runde, så måtte vaske over panelene som sagt før, da vart det bra Så vart skilt rammene tatt frem men her kan man se noen har brukt sterke kjemikalier Vart behandlet med shield og C4 Men i kampens hete hadde eg heilt glemt av å shine motor rommet så da vart det full stress med dette for å rekke det før henting, vart vasket for hand og så sprayet eg på Scholl boost, kjempe bra produkt. Tok også kjapp runde på mattene og pedalene. Så en liten ekstra vaske pakke og et hefte. Så er det da tid for ferdig bilder fra garasjen og noen bilder ute som var flaks bare eg fikk tatt før mørket kom og det startet å regne. Ja dette har vert meget krevende, var ganske mangen ganger helt nedi kjellern før det lysnet litt så hadde ingen god følelse etter eg var ferdig med bilen desverre. Jobbet med denne bilen i 7 dager før eg vart ferdig og hadde en time forbruke på hele 80 timer Takker for titten Endret 12 November, 2014 av Audi S8 96 Siter Max Protect Certified Instructor Max Protect Certified Detailer Grindvikas Gnikkebu samlede S&S Følg oss på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forhandlere polishduden 2 641 Skrevet 12 November, 2014 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Cred til deg fra meg! Burde nesten få deg sort uber og würth waffle å teste med og Flink er du André! Siter Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor 2001 Porsche 911 Turbo 2014 Volvo XC70Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasW 323 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Fy søren for en rå jobb! Det ble veldig blankt, godt dokumentert og gode bilder Du skal ha for skikkelig pågangsmot! Helt forferdelig når man møter lakktyper som dette. Siter 2008 Audi A6 Allroad - solgt 2016 BMW X5 40e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogersolmyr 3 151 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Sort Audi...... Høres kjent ut. Redningen er Swissvax Cfp hos deg også ser jeg . En tålmodighetsprøve som du har bestått med glans (i dobbelt forstand). Veldig bra alt sammen, og grønn knapp er trykket hard og lenge. Siter Swissvax Certified Detailer Certified Bigfoot System Secialist Modesta Installer CarPro Certified Installer Min bloggMine produkter Solmyr AutoDetailings samlede verker. Besøk og lik gjerne Solmyr AutoDetailing på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SurreSnurre 350 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Du er jo et råskinn Mr. Grindvik. Bøyer meg i polishstøvet igjen Siter Facebook Auto AS S&S logg:Ferrari Modena 360 Modesta BC-05, Audi A5 Modesta PD coating Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonce 147 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Utrolig bra jobb!! Kjedelig med så mye problemer men regner med det var deilig når du hadde levert fra deg bilen Håper ikke min lakk er lik da jeg snart skal gå løs på den . (2008 Brilliant sort A8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stifens 43 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Dette var helt rått! sjelden at man ser en Briliantsort som blir så bra som du har fått til her! Du har min dypeste medfølelse. Tror det er reservert en plass et visst sted for han som fant ut at det var en god ide å få den fargen inn i katalogen til VAG Cred gitt i lange baner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedKid 3 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnarmikal 880 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Fantastisk arbeid. Makan til perfeksjonist, selv med så mange hindringer og problemer løste du det på en sinnsyk bra måte. Satt her å måpte over arbeidet!! Tommel opp! Siter Cosmic Accredited Detailer - C.Quartz Finest Authorized Installer Hjemmeside htttp://www.pettersenautospa.com Bilpleie logg: http://www.detailersclub.no/forum/topic/22308-gunnarsmikals-bilpleie-logg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohanR 169 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Utrolig bra jobbet, imponert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar 2 446 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Et imponerende stykke arbeid og et fantastisk sluttresultat. Vet godt hvor frustrerende det er å stå fast i timesvis for å finne en sluttkombo som fungerer. Cred er vel fortjent Siter Daglig leder Automotive Detailing AS Håndverksvegen 15 3917 Porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBP 55 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Gjort en sykt bra som vanlig:) cred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderst 1 918 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Sinnsykt flott jobbet. Dette er til å være stolt av Andre! Cred for nøyaktighet, pågangsmot og et plettfritt resultat. Siter ✓ 18' Tesla Model S 75D X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance Alexander's bilpleielogg X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde Alexander's S&S oversikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer R 2 171 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Knall bra arbeid,du er en perfeksjonist og en dyktig detailer. Arbeidene du leverer holder høy standard Siter Rasmussen Auto Spa på Facebook Swissvax Certified Detailer http://www.rasmussenautospa.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pejourdan 437 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Amazing! LItt av et pågangsmot ja! Cred i lange baner!! Siter It´s all about the details! BilpleieloggJourdan´s Automobile Spa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skydancer 162 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Følte jeg at jeg vært med på et maraton etter denne S&S. Puh! Du er flink! Bilder og forklaring i toppklasse. Cred! Siter Max Protect Certified Instructor & Max Protect Certified Detailer Audi A4 2.0 Tdi, S-line, "09 modell.Skydancer Detail Skydancer Detail på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meringdal 2 086 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Fy fele så blankt! Angående disse merkene du fikk på lakken... Slike har jeg sett etter bruk av min Kestrel / das6 maskin. Har lagt merke til at det kommer med høy speed på maskinen - selv med ny pad og fin polering så kommer disse. Skru ned hastigheten er eneste tips jeg har Siter Liste over Show N´ Shines Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnsen90 649 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Imponerende nok en gang frøken;) Bare hyggelig å bidra med Cfp ;P Cred! Siter Facebook & Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmsilset 3 855 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Helt fantastisk bra Kjenner meg igjen med frustrasjonen på sånn lakk! Jeg blir faktisk fysisk kvalm av sånt, og må roe meg ned!! Samme hvor ille det er så er det en viktig del av detailing å kunne takle de værste lakktypene.Synes jet black er like ille omtrent, men vet komboen nå Cred for en utrolig god innsats!De aller aller fleste gir seg etter ett par dager på sånt.Med ett greit resultat, men her fikk du til 100% synes jeg! Siter Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene 10 timers detail som nybegynner.Facebook-hmsilset-bilpleie Twitter-@fastdetail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero 125 Skrevet 12 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 12 November, 2014 Etter å ha lest denne s&s so tenke eg at eg seie nei om eg får forespørsel om å ta en svart Q3 men stor cred for flott resultat på kranglete lakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.