Gå til innhold

Heftige skraper i audi sete


a6basse

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hva ligger det i pris(ca) for et sete?

jeg betalte ca 4000 kr for rep og farging av side vangen på førersetet, rens og skinnbehandling av framsetene. jeg ringte og fikk fast pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert da har jeg sendt avgårde en forespørsel på om de kan fikse og en ca pris. Har og sett litt på denne siden: http://shop.poleringskongen.no/5-dynamix-skinnprodukterder har de slik fyller man kan legge i og farge sjøl etter på. noen erfaringer med dette?

min erfaring med selv rep. kit., er at det blir farge forskjell. Proffene som skinnspesialisten blander fargen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Høres ut som bimmer man er en fornuftig kar :)

Alt av farging med svamp (freshmetode) er litt sånn amatørmessig/hobbyting for folk som ønsker å gjøre det selv i garasjen.

Skinnfarge skal blandes rikitg og helst av noen som vet hva de holder på med. Samme som med lakk. Skal en blande ut skinnfarge utifra skinnprøve eller kode på bilen så blir det forskjell vs brukt skinn. Trikset er å blande ut og påføre fargen slikt at det ikke blir fargeforskjell uansett om man setter på 400W metalhalogen lampe direkte på det stedet der reparasjon er utført..

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...