Gå til innhold

Kärcher høytrykksspyler - problemer


pejourdan

Recommended Posts

pejourdan

Kjøpte en K4.6 i januar og fikk problemer med lekkasje og at motoren gikk av og på (pga lekkasjen) etter 8-9 måneder.

Leverte inn til autorisert verksted på Kärcher her i Stavanger etter avtale med firmaet der denne ble kjøpt.

Etter én ukes tid så fikk jeg tilbakemelding om at det ikke var verdt å reparere og at årsaken var at garantien ikke dekket frostskader:

Maskin rigget, testet og feilsøkt. Demontert deksler og trykk satt, sprekk i sylindervegg kontrollstempel.
Frostskade dekkes ikke av garanti

Pris for rep ca kr 1500 inkl mva ikke lønnsom rep

Heldigvis så har selger oppført seg eksemplarisk og har lovet å gi meg en god løsning på problemet.

Skal bli spennende og se hva som skjer videre i denne saken.

Syntes det var greit å informere om dette da det ikke blir kjøp av Kärcher igjen for min del.

Muligens jeg har bare vært uheldig, men makan til slett service fra Kärcher... :angry:

Endret av pejourdan

It´s all about the details!

Bilpleielogg
Jourdan´s Automobile Spa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en del trøbbel, og gikk nylig over til karcher proff. Det virker som en gjennomgående mer seriøs skapning, samt et annet forhandlernettverk. Med på kjøpet fikk jeg gratis service gjennom firma - og skal forholde meg til de og ikke til karcher!

Dette, samt fantastisk pris på en karcher proff gjorde at jeg tok sjansen på en til.

Håper jo selvsagt produktet holder, og den virker milevis bedre på støy,kvalitetsfølelse etc enn forbrukerserien.

Dumt dersom en stor aktør blåser i norske lover vedr garanti etc..

Endret av tr86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fadern hadde sin Kärcher på service i Oslo.

Kvitteringa var ikke lesbar nok, så de nektet å ta i mot når han møtte opp med spylern.

Så tok han kontakt per telefon, for å høre hva man kunne gjøre, og det var bare å sende kvitteringa på fax!

En kvittering som er ulesbar, blir ikke svært mye mer lesbar etter faxing... men nå var det greit at han kom innom igjen.

Kundeservice er noe dritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pejourdan

På vegne av Kärcher må jeg beklager at du har opplevd det du refererer til som slett service fra oss.

Ut ifra ditt innlegg forstår jeg det slik at du har kjøpt maskinen hos tidligere forhandler/servicepartner i Bergen, og vært i kontakt med Servicepartner i Stavanger. Vi ønsker å komme til bunns i denne saken, og hjelpe deg så godt vi kan. Er det i orden om vi tar dette videre i en PM?

Mvh Kärcher

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pejourdan

På vegne av Kärcher må jeg beklager at du har opplevd det du refererer til som slett service fra oss.

Ut ifra ditt innlegg forstår jeg det slik at du har kjøpt maskinen hos tidligere forhandler/servicepartner i Bergen, og vært i kontakt med Servicepartner i Stavanger. Vi ønsker å komme til bunns i denne saken, og hjelpe deg så godt vi kan. Er det i orden om vi tar dette videre i en PM?

Mvh Kärcher

Send meg en PM du :)

It´s all about the details!

Bilpleielogg
Jourdan´s Automobile Spa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 years later...

Har en K5 som eg skulle hatt repart litt, noe som vett om en plass i Haugesund området som tar på seg sånt, kjøpte den hod Autodude i 2019? mener eg. har dog ikke kontakt dem. ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...