pejourdan

Kärcher høytrykksspyler - problemer

Kjøpte en K4.6 i januar og fikk problemer med lekkasje og at motoren gikk av og på (pga lekkasjen) etter 8-9 måneder.

Leverte inn til autorisert verksted på Kärcher her i Stavanger etter avtale med firmaet der denne ble kjøpt.

Etter én ukes tid så fikk jeg tilbakemelding om at det ikke var verdt å reparere og at årsaken var at garantien ikke dekket frostskader:

Maskin rigget, testet og feilsøkt. Demontert deksler og trykk satt, sprekk i sylindervegg kontrollstempel.
Frostskade dekkes ikke av garanti

Pris for rep ca kr 1500 inkl mva ikke lønnsom rep

Heldigvis så har selger oppført seg eksemplarisk og har lovet å gi meg en god løsning på problemet.

Skal bli spennende og se hva som skjer videre i denne saken.

Syntes det var greit å informere om dette da det ikke blir kjøp av Kärcher igjen for min del.

Muligens jeg har bare vært uheldig, men makan til slett service fra Kärcher... :angry:

Endret av pejourdan
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt en del trøbbel, og gikk nylig over til karcher proff. Det virker som en gjennomgående mer seriøs skapning, samt et annet forhandlernettverk. Med på kjøpet fikk jeg gratis service gjennom firma - og skal forholde meg til de og ikke til karcher!

Dette, samt fantastisk pris på en karcher proff gjorde at jeg tok sjansen på en til.

Håper jo selvsagt produktet holder, og den virker milevis bedre på støy,kvalitetsfølelse etc enn forbrukerserien.

Dumt dersom en stor aktør blåser i norske lover vedr garanti etc..

Endret av tr86
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fadern hadde sin Kärcher på service i Oslo.

Kvitteringa var ikke lesbar nok, så de nektet å ta i mot når han møtte opp med spylern.

Så tok han kontakt per telefon, for å høre hva man kunne gjøre, og det var bare å sende kvitteringa på fax!

En kvittering som er ulesbar, blir ikke svært mye mer lesbar etter faxing... men nå var det greit at han kom innom igjen.

Kundeservice er noe dritt :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei pejourdan

På vegne av Kärcher må jeg beklager at du har opplevd det du refererer til som slett service fra oss.

Ut ifra ditt innlegg forstår jeg det slik at du har kjøpt maskinen hos tidligere forhandler/servicepartner i Bergen, og vært i kontakt med Servicepartner i Stavanger. Vi ønsker å komme til bunns i denne saken, og hjelpe deg så godt vi kan. Er det i orden om vi tar dette videre i en PM?

Mvh Kärcher

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei pejourdan

På vegne av Kärcher må jeg beklager at du har opplevd det du refererer til som slett service fra oss.

Ut ifra ditt innlegg forstår jeg det slik at du har kjøpt maskinen hos tidligere forhandler/servicepartner i Bergen, og vært i kontakt med Servicepartner i Stavanger. Vi ønsker å komme til bunns i denne saken, og hjelpe deg så godt vi kan. Er det i orden om vi tar dette videre i en PM?

Mvh Kärcher

Send meg en PM du :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive