Gå til innhold

Hjelp. Tetningsskum sølt på felg.


mmosberg

Recommended Posts

Da jeg la om på Audien fant jeg skjolder på innsiden av den ene felgen etter en boks med skum jeg måtte den ha på i sommer. Har prøvd Prickbort, sterk Surfex, Korrosol og Menzerna FG400 på microfiber korrigeringspad. Men ikke f_aen om skjoldene vil vekk. Er det noen som har tips?

Konebil: 2022 VW ID.4 GTX, Pearl Black, 20" Loen (sorte)

Konebil: 2012 VW Sharan Highline 2.0 TDI 4Motion, Pantheon Grey metallic, 17» Jarama

Mannebil: 2014 Audi A6 Avant Quattro 3.0 TDI S-Line, Daytona Grey perleeffekt, 20" 5 arm rotor design titan optikk

 

VCDS / VAGCOM bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilde dessverre. Skjoldene er gul brune. Og innsiden av felgen er matt. Det er Audi 5 armet rotor felger med en slags matt finish. Titanium look.

Våtslipe?

Da vil den matte finishen forsvinne. Er ikke interessert i å ta 4 hele felger :-)

Konebil: 2022 VW ID.4 GTX, Pearl Black, 20" Loen (sorte)

Konebil: 2012 VW Sharan Highline 2.0 TDI 4Motion, Pantheon Grey metallic, 17» Jarama

Mannebil: 2014 Audi A6 Avant Quattro 3.0 TDI S-Line, Daytona Grey perleeffekt, 20" 5 arm rotor design titan optikk

 

VCDS / VAGCOM bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...