Gjest

Alternativ til www.motormann.no

http://www.motormann.no/er død, dette var en genial dekk og felg kalkulator. Så vis noen kan hjelpe meg med å finne et bra alternativ, kan også funke med app. :) Kom med forslag!

bb8201193051A6205.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan denne tråden lagres? Det er superkjekt å ha sånne sider tilgjengelig.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å dra den til bokmerkene sine det, vel?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er jo selvfølgelig mulig. Men, nå er det ikke alltid jeg er på samme data, nettbrett, mobil, Tesla etc etc etc...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Firefox Sync!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange bra forslag som kommer her, men ingen er så oversiktlig og enkel som det motormann var.

Her er et bilde fra motormann.no/felg. Denne har hvert bra å ha mange ganger. :(

FELA%2520c4.PNG

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å sende en mail til finnolav@gmail.com å høre om å kjøpe rettighetene da ? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å sende en mail til finnolav@gmail.com å høre om å kjøpe rettighetene da ? :)

Finn olav har svart, server har vært nede og etter som dette var et hobbyprosjekt så har den ikke blitt prioritert. Men det var mulig at han skulle sette av tid til å få den opp igjenn, da det var flere trofaste brukere som savnet den! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er jo selvfølgelig mulig. Men, nå er det ikke alltid jeg er på samme data, nettbrett, mobil, Tesla etc etc etc...

Google Chrome (innlogget med din google-konto) er også et alternativ. Da har du alt tilgjengelig på alle enheter med Chrome installert.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive