Marius Engel

Autofinesse spritz!

Jeg vil bare advare folk mot å få dette på frontruten. Jeg fikk litt på frontruten, og etter mye svette og 20 MF kluter senere er frontruten nesten ren. Har brukt vann, G6 perfect glass og mange tørre kluter, men faenskapet sitter noe helt vanvittig på frontruten. Blir smurt utover, knapt noe som går i klutene (som er helt rene). Aldri opplevd makan...

Dette produktet tror jeg best påføres med en liten pad, og vær forsiktig slik at du ikke får noe på frontruten...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd med steam eller polish?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm.. har da fått dette på ruten rett som det er uten problemer?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steam har jeg ikke, polish har jeg ikke tenkt på. Kanskje jeg skal prøve nanosvampen.

Men nå har jeg gnukket til den store gullmedaljen, så det er ganske greit nå. Får se når duggen kommer i morgen.

hm.. har da fått dette på ruten rett som det er uten problemer?

Å? Har aldri hatt noe værre på frontruten før. Ble en blanding av sleipt belegg og steder hvor kluten lugget..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steam har jeg ikke, polish har jeg ikke tenkt på. Kanskje jeg skal prøve nanosvampen.

Men nå har jeg gnukket til den store gullmedaljen, så det er ganske greit nå. Får se når duggen kommer i morgen.

Å? Har aldri hatt noe værre på frontruten før. Ble en blanding av sleipt belegg og steder hvor kluten lugget..

Brukt spiritz siden den ble tilgjengelig på bilnerden, fått litt dråper på sideruter etc før uten at det har vært noe problem og få tørket bort.. :) Bare snudd kluten jeg bruker å tørket av med engang.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelige greier. Kanskje det ligger en forbannelse over bilen min? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive