LandIsland

Lakk og karroseriverskted???

Hei, har en bulk jeg gjerne skulle ha gjort noe med. Noen som har anbefalinger av lakk og karroseriverksted i Bergensområde?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God erfaring med Frydenbø Bilskade på Minde. Rydder opp hvis noe går galt, i hvert fall i mitt tilfelle :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bulk uten lakkskader fikses lett med feks. Nordicdent :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God erfaring med Frydenbø Bilskade på Minde. Rydder opp hvis noe går galt, i hvert fall i mitt tilfelle :)

De har vel leiebil?
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+1 på Frydenbø Bilskade på Minde. Hvis det er forsikringsskade får du leiebil, hvis ikke må du leie den selv antar jeg...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har vel leiebil?

De har nok ingen selv, men de er samlokalisert med et utleiefirma. Da jeg reklamerte fant vi dager hvor jeg ikke trengte bilen, så de vil nok prøve å spare seg utgiften om de kan.

Avtalen jeg gjorde var at hvis de ikke var ferdig til avtalt tid så måtte jeg ha leiebil, og det var helt ok.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres jo egentlig greit ut det

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har meget gode erfaringer med å "massere" ut bulker fra innsiden, om det ikke er lakk skade blir det helt 100% igjen :)

Men krever jo at vedkommende kan det han driver med.. karroseridoktoren er helt magisk.. mulig det finnes noen som driver med dette i nærheten av deg?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal overlate bulken til proffe, den er litt størrelse på pluss litt lakkskade, men takker for svar!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive