Gå til innhold

Min 93 Audi 80 TDi


lillejordet

Recommended Posts

lillejordet

For en uke siden så solgdte jeg golfen min pga en del mangel på tid å innspirasjonen var heller ikke lengre til stede dessverre. Hadde en stund trålet finn for å finne en vettug bruksbil til budsjett pris. Søndag kveld dukket det endelig opp et bra objekt å kastet meg fort på tlf etter tips fra et par kompiser.. Bilen en Audi 80 tdi fra 93 med beskjedne 207000 på km telleren 2 eiere begge i samme familie. mandag etter jobb var det bare å hive seg i veien med en kompis for å se på bilen å muligens handle.. bilen framsto som bra velholdt og ryddig. noe småting er det jo på en så gammel bil klarlakk som flasser på front fangeren å et par steder som det må fylles litt lakk. bremsene trenger ei runde å muligens ny servo pumpe etter vært. Bilen var litt daukjørt men løsna litt på motorveien fra Østfold å tilbake på Hedemarken. fikk tatt en grundig vask på onsdag så da fikk jeg knipsa et par bilder å..

DSC06751_zpsba5c78a4.jpg

DSC06755_zps37560207.jpg

DSC06754_zps0054a127.jpg

DSC06753_zps008a972e.jpg

DSC06752_zpsf3cdb99d.jpg

Blir en ordentlig runde med maskin polering på denne før jul en gang.

Noen planer ellers svirer å rundt men litt usikker enda.. føler at den trenger noen 17" med tidsriktig utsende å en go del senk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ei solid tralle!

Hvordan var interiøret på denne?

Hvis du kanskje vurderer å gjøre noe med frontfangeren, hvorfor ikke prøve og spore opp en compotition-fanger? B)

Plenty av deler å få tak i til denne her hvis man ønsker å gjøre noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillejordet

Azev A i 9x17 hadde gjort seg! Classic!

det er egentlig knall felger på b4 så har vurdert det.. men leker litt med tanken på no bbs rs replica i 17 selv om jeg synnes replica er no herk... ;)

Grattis med ei solid tralle!

Hvordan var interiøret på denne?

Hvis du kanskje vurderer å gjøre noe med frontfangeren, hvorfor ikke prøve og spore opp en compotition-fanger? B)

Plenty av deler å få tak i til denne her hvis man ønsker å gjøre noe :)

Takk for det interiøret er ok. grått svart.. lite hull i fører stolen.. men dukker det opp no ok fra en v6 model så skal jeg ikke væra sein.. vurdere faktisk å ha orginal fanger... pga at alle ellers bytter til s2 eller comp fanger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
lillejordet

tja en liten update her av den mindre hyggelige typen. opp daget søndag morgen at bilen min hadde blitt stjålet i løpet av natta. Fikk meldt fra til politiet ganske fort å de kom faktisk innom en tur å så på plassen bilen hadde stått å en beskrivelse av bilen. Så i løpet av mandagen ble bilen funnet igjen. var hos møller hamar i går å fikk sett på bilen. Enneste jeg viste etter å snakka med politiet mandags ette rmidag var at bilen var kjørbar..

IMG_20141111_123222_zpshuzvkqry.jpg

IMG_20141111_123228_zpsxru4slnq.jpg

IMG_20141111_123238_zpsje5h4fnq.jpg

IMG_20141111_123257_zpsuz0igwrb.jpg

IMG_20141111_123342_zpsbzwh2rgs.jpg

IMG_20141111_123354_zpsplnjpmyb.jpg

IMG_20141111_123358_zpsgqxzr7kl.jpg

IMG_20141111_123406_zps7cshgtio.jpg

IMG_20141111_123458_zps5xj9kyt7.jpg

De skulle taksere skadene i dag så spent på utfallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Det er så fint at man ikke kan la andres ting være i fred. Ble frastjålet bil jeg og for 10 år siden. Fant den igjen ribbet etter 3 dager. Orket ikke tanken på hva som hadde sitti inni den, så den ble solgt! Føler med deg!

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillejordet

Triste saker... hva blir planene fremover?

Litt usikker enda.. venter på hva forsikringa sier osv. gammel bil å en del reperasjoner osv så har ikke altfor høye håp, kan fikse mye sjøl å har tilgang på deler å eventuelt folk som kan lakkere så vi får se..

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
lillejordet

Bestemte meg for å vrake bilen siden det ble for mye påkost å lite tid til å drive med egen bil fortiden dessverre.. var skader for 25000kr så fikk valget mellom 13000 kr å bilen eller 21000 så valget var egentlig lett. Så var å henta meg en a4 1.9tdi 95 mod i helga bra teknisk men en del kosmetisk arbeid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillejordet

Prøve på det.. trenger litt mer stell den... skal det bli bra så bør den få et nytt lag lakk.. osv. men mye man kan finne på finn av div deler ser jeg så kan hende jeg slipper unda mye lakkering

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...